Gå til innhold

cosworth rwd prosjekt

Ranger emnet

c.worth

Anbefalte innlegg

Originally posted by c.worth

[br]

Originally posted by c.worth

[br]P3220004.JPG

S3000009.JPG

S3000006.JPG

S3000002.JPG

S3000005.JPG

670326-bilde1-grenrr001.jpg

670326-bilde2-grenrr002.jpg

670326-bilde3-grenrr005.jpg

670326-bilde5-grenrr007.jpg

670326-bilde6-grenrr008.jpg

detta e bilde av min cossi.

dette er en sierra rs cosowrth rwd 88mod,orginal bil import fra italia.

motoren er til jenspeed for oppgradering,der blir det portet topp,nye vei å rådelager,balansert veiparti,lommet stempler,nye pakninger i motoren.

ellers er det en 200 blokk,arp studs,lav komp smidde stampler,rs 500 cooler,turbonetic 60-1 turbo,grenrør med ekstern wg,ebc turbogroved skiver foran med reedstuff klosser,4*4 bremser bak,3" reksos fra turboen.skal ha 2stk recaro bøttestoler,veltebur ingen seter bak...vist jeg har penger blir det ny lakk(hvit)

Nissan Skyline GTR32 Vspec2 2wd og 4wd.

VW transporter T5 (Streetdesign)Vurderes solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stolene skal jeg kjøpe hos hellanor som er impotør av recaro.koster vel ca9000 pr stk i vinyl/skin.i stoff koster di ca6000pr stk.

satser på rundt 400++hk.turboen klarer vel rundt 550hk,motoren blir bygget for å tåle 500hk+++.gleder meg til å få bilen på veien.

må bare finne ut hva jeg må gjøre får å få bilen godkjendt med bare 2 seter å bur,er litt usikker på om den må registreres som 2 seter da??er det noen som vet?

vist den bi registrert som 2 seter er jeg litt usikker på om jeg bare skal ha setene bak. får sikkert bruk for det etter hvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vert i kontakt med biltilsynet å norges bilsportforbund angående veltebur i bilen.tilsynet kunne ikke svare på spm å henviste meg til norges bilsportforbund.der gikk jeg til svar at det bare var å bygge,men det burde ha kontakt med biltilsynet før jeg gjore det..han mente at det ikke skulle vere noe problem å få det godkjent..men fikk den kun registrert som 2 ster..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vert i kontakt med biltilsynet å norges bilsportforbund angående veltebur i bilen.tilsynet kunne ikke svare på spm å henviste meg til norges bilsportforbund.der gikk jeg til svar at det bare var å bygge,men det burde ha kontakt med biltilsynet før jeg gjore det..han mente at det ikke skulle vere noe problem å få det godkjent..men fikk den kun registrert som 2 ster..:)

Angående det buret! Det går fint å få det godkjent, men det er kun lovlig

om du har med den tverrgående stanga baki! Da blir det ikke plass eller

forsvarlig å ha bakseter i bilen (derfor ikke lov) :(

cage.jpg

Hadde tenkt på det samme selv, men det funker ikke med bakseter dessv!

Han fra åsen

X'er:

- 2001 Polo, (taket og vraket)

- NSR 125 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider