AndySix Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 Hallois! Dama er bortreist og da tenkte jeg å benytte sjangsen til å kjøpe meg en xbox uten at hun kan stoppe meg! hehehe :D Har forhørt meg og det virker som om xbox er det mest fornuftige nå til 1800 kr på Elkjøp. Sånn pakke med to spill. Xbox kan man jo chippe og da kan jeg kanskje få litt tilgivelse når hun kommer hjem med at den kan brukes til mye rart. Å finne noen som chipper skal jeg klare, så det er ikke noe problem. MEN, jeg må jo ha et nytt spill med til saken. Og det er jo seffers bilspill som er greien. Sega GT 2002 følger med. Aldri hørt om og sikkert noe dritt.. eller?? Så da må jeg jo ha noe jeg kan kose meg med de første dagene. Colin McRae 3 peker seg jo ut som en klar ener. Digger rallyspill av den typen. Det er sikkert noen her som har bra peil på dette. Er CMR3 det beste bilspillet? Hot Pursuit 2 er jo også litt interessant.. Men CMR3 er kanskje bedre? Noen som har prøvd de forskjellige og kan gi meg et par tips? Noen titler som anbefales fremfor disse? Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|PsYcHo| Skrevet Januar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2003 cmr3 er absolutt og anbefale.. samt rally sport championchip men cmr3 er meget bra nfs hp2 er best på ps2. Siter <-- Drive as hell before the devil gets you --> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 Sega GT 2002 er faktisk rimelig kult,men ikke ha for høye forventninger, GT 3 til ps2 er mye bedre. Ellers har jeg ikke kjørt CM3 så der kan jeg ikke uttale meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 har akuratt kommet langt på sega gt2002, og det er litt skuffende, men du klarer å sitte ett par dager med det spillet.. kjøp deg skyline, den har tøff lyd.. pppssssstjj Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Februar 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Har nå kjøpt den xbox saken.. og dama godkjente det faktisk da hun kom hjem. Ikke ille. ;) Har tre spill til den: Need for speed: HP2 Rallisport Challenge Colin McRae 3 NFSHP2: Omtrent akkurat som på pc. Bare at xbox kontrolleren er mye bedre å kjøre med i forhold til en joystick. Bombe. :) CMR3: Genialt! Liker du CMR 1+2 så er det ingen tvil. Nytt her er at teamet fikser bilen uten at du selv kan prioritere hva som fikses. Og at man kan prøvekjøre bilen med dverse oppsett før løpene. Rallisport: Minner veldig om CMR, men faller litt igjennom for mesteren etter min mening. Dette fulgte med til min xbox. Har også testet et lånt Project Gotham Racing: Meget pen grafikk. Gøy å kjøre i "kjente" omgivelser og dette var ikke så dumt på 2 player. Veldig realistiske skader. Tror nok jeg må ha dette også. Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivindw Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Om du er interessert i xbox chip kan jeg anbefale siten http://www.xbox-scene.com, der finner du all info.. Kjøpte akkurat xbox selv, chippet med matrix chip som ikke trenger å loddes fast. Utrolig kult, spiller gamle C64 spill på den.. Jeg kjøpte chip fra et firma i stavanger, men har også sett mye aktivitet rundt det på qxl. Masse folk som tilbyr chip med montering til ca. 700 kroner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Har du en link til det firmaet i stavanger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivindw Skrevet Februar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 Originally posted by MAGUN Har du en link til det firmaet i stavanger? http://www.xboxchip.tk/ - De leverte utrolig raskt, hadde chip i postkassa 2 dager etter at jeg bestilte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Februar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 Originally posted by Andy156 Hallois! Dama er bortreist og da tenkte jeg å benytte sjangsen til å kjøpe meg en xbox uten at hun kan stoppe meg! hehehe :D Har forhørt meg og det virker som om xbox er det mest fornuftige nå til 1800 kr på Elkjøp. Sånn pakke med to spill. Xbox kan man jo chippe og da kan jeg kanskje få litt tilgivelse når hun kommer hjem med at den kan brukes til mye rart. Å finne noen som chipper skal jeg klare, så det er ikke noe problem. MEN, jeg må jo ha et nytt spill med til saken. Og det er jo seffers bilspill som er greien. Sega GT 2002 følger med. Aldri hørt om og sikkert noe dritt.. eller?? Så da må jeg jo ha noe jeg kan kose meg med de første dagene. Colin McRae 3 peker seg jo ut som en klar ener. Digger rallyspill av den typen. Det er sikkert noen her som har bra peil på dette. Er CMR3 det beste bilspillet? Hot Pursuit 2 er jo også litt interessant.. Men CMR3 er kanskje bedre? Noen som har prøvd de forskjellige og kan gi meg et par tips? Noen titler som anbefales fremfor disse? Sega GT 2002 er faktisk meget bra! Helt på linje med GT3. Men spør du meg så er det hakket bedre grafikk på Sega GT og litt bedre fartsfølelse når du suser av sted i 300km/t. Du kan faktisk kjøpe NOS oxo :cool: :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Februar 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2003 Originally posted by eivindw Om du er interessert i xbox chip kan jeg anbefale siten http://www.xbox-scene.com, der finner du all info.. Kjøpte akkurat xbox selv, chippet med matrix chip som ikke trenger å loddes fast. Utrolig kult, spiller gamle C64 spill på den.. Jeg kjøpte chip fra et firma i stavanger, men har også sett mye aktivitet rundt det på qxl. Masse folk som tilbyr chip med montering til ca. 700 kroner. Skal nok chippe den etterhvert ja. Min xbox er v1.1 så jeg tenkte å satse på x-ecuter II lite. Noen som har den her? evt har andre som gjerne er bedre? Hva er i så fall fordelen fremfor den nevnte chippen? Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Februar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2003 Originally posted by MAGUN Sega GT 2002 er faktisk meget bra! Helt på linje med GT3. Men spør du meg så er det hakket bedre grafikk på Sega GT og litt bedre fartsfølelse når du suser av sted i 300km/t. Du kan faktisk kjøpe NOS oxo :cool: :cool: ÅÅ??? Det har ikek jeg fått til... jeg har jo rønna det tilogmed.. sett slutt teksten og... hehe Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Februar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2003 Originally posted by marius ÅÅ??? Det har ikek jeg fått til... jeg har jo rønna det tilogmed.. sett slutt teksten og... hehe Det hender det dukker opp under Used Parts ::cool: Eller så må du tape ett dragrace max tre dager før en dag som slutter på 6 (16,86,56,76 osv) og på den dagen så dukker det opp ett spørsmålstegn under Used Parts. da kan du kjøpe lystgassanlegg som du kan bruke i dragracing ved å trykke på Y. Har rundet det en del ganger jeg oxo, fått alle bilene og vunnet alle løp... Men det er fortsatt morro! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg