Bauer Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Heisann! I de siste dagene har jeg drevet å senket bilen på kveldstid.. Før jeg begynner å forklare så legger jeg ut noen bilder.. Før den ble senka: Etter: Så.. Senkesettet jeg kjøpte er av merket Cobra og skal senke 40/40. Men da jeg monterte fjærene forran ble den ca 5-6 cm lavere forran. (under frontfangeren) Greit tenkte jeg, fordi når jeg senker den bak så hever den seg litt.. Men da jeg satt på fjærene bak i går kveld, så synes jeg ikke at det ble noe særlig lavere... Det skal også legges til at alle 4 fjærene var skremmende like å se på. Men det skulle nok være sånn fordi jeg har sjekket litt opp. Etter mye måling med skyvelær fant vi ut hvem som skulle hvor. Jeg satt den med tykkest gods forran. (gods = tykkelsen på stålet i fjæra) Det fikk jeg høre fra de jeg kjøpte den av at var riktig. Fjærene som ble satt bak var ca 3-4 cm lavere å se på når jeg hadde dem ved siden av hverandre.. Ang stivheten så er bilen stiv forran, men ikke bak.. Noen som har vært borti lignende problem? Vær så snill å spar dere for korte svar uten grunnlag :) Mvh Bauer Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 du må la fjærene slå seg til først. kan ta 1-2uker med kjøring før de er som de skal. Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Jo jeg er klar over det, men det har ikke vært sånn på tidligere biler.. eks: Honda accord og VW golf gti.. Da har de lagt seg pent ned med en gang... Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 var sånn med COBRA fjærer på min bil (hadde det først) tok 3uker før de var så lave som de skulle være. de setter seg tregt fikk jeg beskjed om. :) Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimern Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Det ordner seg skal du se, men hvor bestilte du de fjærene?? lett lenge, finner ikke noe bra liksom.. bare sånn B&G skjit... :) Siter ---Kimern--- -Nissan Sunny SR 95 mod- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=10402&item=4529034314&rd=1 http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=72205&item=7953821706&rd=1 :) Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Vel, jeg har måttet bite i det sure eplet og byttet om på fjærene.. De som var forran satt jeg bak osv.. nå ble den mer riktig, MEN det er ikke 40 mm.. Det er kanskje 20.. MAX! Og fjærer skal ikke bruke tid på å sette seg.. da har man montert det feil! Uansett er den for høy både forran og bak.. Jeg er ikke fornøyd.. Kunne godt vært 3-4 cm lavere forran og 2-3 cm lavere bak synes jeg! Skal ta noen bilder i morra eller noe! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 syns no dekkene fyller hjulbuene mye mer etter den senkinga da men.... så den har nok blitt litt senka vertfall... husk 40mm er jo ikke mye Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimern Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Se og få ut noen flere bilder Bauer, er keen på å se hvordan det ble! På de andre bildene virker det ikke som der har senket veldig mye, litt kanskje, man ser det litt ved hjulbuene.. Noen som forresten vet om styling til Nissan Sunny N14 3-dørs?? :) Siter ---Kimern--- -Nissan Sunny SR 95 mod- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Jeg må få tak i batterier til kameraet først! :) er litt slapp! Styling finner du på http://www.tuning.no ... helt smakløst! *grøss* Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimern Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Liker ikke den stylingen som er der.. stygg den grillen og sånn liksom... uff ;) tenkte om dere liksom visste om noen andre som er litt fetere, drit vanskelig å finne noe liksom.. Siter ---Kimern--- -Nissan Sunny SR 95 mod- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg