Weezel Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Hei. Er det noen som kan forklare hvordan man effektivt fjerner lakkrust? (skal sies at jeg ikke har vært mye borti dette før, så mulig jeg er helt på jordet) Etter hva jeg har fått med meg, må området med rust pusses ned til metallet, for så å lakkes opp igjen? Dette vil vel medføre lakkforskjeller, så hva gjør man for å få det til å se nogenlunde OK ut? Og hvordan avdekker man rust som begynner å komme under lakken? -Nicolai Siter - 92 Audi S4 2.2T quattro x 92 Audi 80 2.3 quattro x 96 Volvo 460 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Hei. Er det noen som kan forklare hvordan man effektivt fjerner lakkrust? (skal sies at jeg ikke har vært mye borti dette før, så mulig jeg er helt på jordet) Etter hva jeg har fått med meg, må området med rust pusses ned til metallet, for så å lakkes opp igjen? Dette vil vel medføre lakkforskjeller, så hva gjør man for å få det til å se nogenlunde OK ut? Og hvordan avdekker man rust som begynner å komme under lakken? -Nicolai Skal gi deg et tips jeg, bruk søk knappen, er mange gode tråder om rustfjerning og etterbehandling her.. Men generelt så er det pusse ned, til blankt metall, ha på no brunox/coroless, på med litt primer, lakk, klarlakk. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrvidi12 Skrevet April 5, 2011 Rapporter Share Skrevet April 5, 2011 Hei. det er et middel som hetter anticorr som man kan bruke til dette! Anticorr finner du på http://www.rusthjelp.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Next Skrevet April 8, 2011 Rapporter Share Skrevet April 8, 2011 Wurth Rusomvandler er også et bra produkt og syregrunning før du lakker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg