yellowpolo Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Nå vet jeg ikke helt hva det riktige navnet på det røret som går fra powerfilteret heter men noen her som vet hvor i oslo området jeg kunne fått hendene fatt på det ? (og forresten, hva er det korrekte navnet på det?) Felgimport.no hadde ikke til poloen min :( snufs, var jeg keen på dette som var midt i blinken. Siter Polo er som et kinderegg, lite og noe godt inni.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Jeg har et sånt rør til salgs, som mest sannsynelig er solgt nå. Gir deg beskjed hvis det ikke blir. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yellowpolo Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Jeg har et sånt rør til salgs, som mest sannsynelig er solgt nå. Gir deg beskjed hvis det ikke blir. OK! :) men hva er det riktige navnet for en slikt rør ? Siter Polo er som et kinderegg, lite og noe godt inni.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 OK! :) men hva er det riktige navnet for en slikt rør ? Heter powerrohr om jeg ikke tar helt feil.. Autospar har noen universale her Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 powerrohr er et merke Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 er ju ikke noe annet ord en insugs rör så vidt jeg vet..... doh Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Jeg sveiser slike: etter litt polering(blueboy sin): Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 er det i rust fritt?? Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 hva tar du for et sånt? Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Det er i rustfritt syrefast stål.. har pleid å tatt 500 +frakt Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-espen Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 de skjøtene der da? dem blå på bilde..følger dem med eller bare sånn du har sveist? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 silikonslanger kommer i tillegg.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 mener jeg leste noe om at sveiseskjøtene inne i røret forørsaker feil gjennomstrømming el noe...?? er det noe i det eller?? skulle gjerne ha hatt noe slik til min passat 35i m 2e motor... Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 det har aldrig jeg hört noe om....snarere at det skaper litt turbulens sånn at du får litt mer luft......men derimot (tror) jeg at de er i rust fritt ?? og det tar til seg mye varme når bilen står stille....da er aluminium å fåre dra!!! Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Spm ang dette her...: Blir det ikke noe tull med LMM eller avgass på EU med sånne filter.....gir det bare mer lyd eller snakker vi 3hk effekt??? Får man tørrfilter, dvs er disse satt inn med olje eller ikke( vil ikke ha olje i gassspield etter tull med det før)......... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg