Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2003 http://www.dinside.no/php/art.php?id=84785 Rart at det ikke er fordypning under dørhåndtaket bak. .Net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet Januar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2003 Du tenker på bilde nummer 3 tipper jeg .... Spør du meg så er det ingen dør der. Ser ut som om det er en 2 dørs som de har prøvd å få til å se ut som 4 dørs. Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Januar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2003 hmm.. da ville jo døren foran bli altfor kort.. og B-stolpen for langt frem.. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet Januar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2003 Vel, følg gummilisten rundt det som burde vært bakre dør og fortell meg så hvordan den døren skal kunne åpne ? Se spesiellt på listen som går rundt vinduet. Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Det er en sånn tegneseriedør, en som bare Road-Runnere kan åpne. .Net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Originally posted by Orb.Net Det er en sånn tegneseriedør, en som bare Road-Runnere kan åpne. .Net lol lol lol Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 ligner på pikes peak forfra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Originally posted by S4 2.2TQ ligner på pikes peak forfra :) Blir sikkert sånn forran på alle Audier nå. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg