sInnzYk Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 har ikke brukt lang tid på denne så den ble ik så bra.. ris/ros? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Den ble deilig :) Lag breiere dekk nå, så blir det bedre. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 thx :D skal fikse det.. menne finner ingen bilde :/ grr.. forslag?:P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnOOpY Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Dææven det der var pent arbeide.... Lekkert !!! :) :) Siter SnOOpY's 92 Honda Civic B16A2 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 skal jobbe mer med den nå.. hvis noen har bilde med dekk og felger, tar jeg gjerne imot :P skulle hatt andre felger på men fant ingen som passa med vinkelen Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 skal jobbe mer med den nå.. hvis noen har bilde med dekk og felger, tar jeg gjerne imot :P skulle hatt andre felger på men fant ingen som passa med vinkelen Trenger ikke det, aldri gjort det på den måten. Jeg bare kopierer en bit fra dekket jeg og limer det på. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 liten update Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 liten update ikke noe bilde?? Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 bildet er på toppen det :P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg