Helios Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 syns faktisk den fargen var tøff.. fjern vinge og den grønne "pynten" og få lyspærer bak som er klare men lyser rødt... så kunne jeg faktisk tenkt meg den..hehe oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk2 GTI 16v Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Så den da jeg var innom på Shell i Porsgrunn, og bruttern sa at den hadde vert der endel. Sto å skrudde på golfen hans da den kom inn på Shell stasjonen. Det jeg likte ved den var lyden, den var fet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luudedude Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Såvidt jeg har fått med meg er det en fyr fra Svarstad som har kjøpt den bilen! Motoren står vel ikke helt i stil med bilen desverre(316), men den skiller seg ut i all fall!!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Det jeg likte ved den var lyden, den var fet. Er vel litt begrenset hvor mye lyd en 316 lager..... Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Såvidt jeg har fått med meg er det en fyr fra Svarstad som har kjøpt den bilen! Motoren står vel ikke helt i stil med bilen desverre(316), men den skiller seg ut i all fall!!! :) Bor han ikke i Siljan da? Det gjør iaffal Lillesøstra... hehe :D BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glimsdal Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 står tilsalgs her i skien for kr 179000,- Den stod tilsalgs til 120;) :smilbmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 noen som veit åssen bakfanger dette er? Ja, det er Kerscher. Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Ja, det er Kerscher. takk, tror den vil passe bra til det jeg tenker på etterhvert =) _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Bilen var fin den men det ser jo ut som snørr som renner oppover panseret på den. Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Rosa skyline? ja .. rosa BMW? nei :P og rosa skyline blir det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Så denne i helga... Kort og godt... Bilen vekker oppsikt! At jeg ville hatt en slik bil med fire enderør bak og hele pakke er vel heller tvilsomt hvis jeg hadde en 316, og ikke noe som var en del vassere... Kort og godt, dette ble en opphora tysker som ble helt forjævlig i mine øyne.. Men smak og behag! Props til de som valgte å bruke penger på dette! Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel-Erik Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Fordi folk har forskjellig smak. Og fordi hvite blinklys, M3-fanger, M3-skjørter, M3-baklys, M3 ditt og M3 datt, lakkert i svart eller en annen typisk "tysk" farge ikke skiller seg ut all verden mer. Kan ikke si bilen var pen, men hadde den vært stylet på den vanlige måten ville jo heller ingen laget et innlegg om den. WORD! Helt enig... bilen i mine øyne er ihvertfall en bmw som skiller seg litt ut...men ser jo ut som noen har styla bilen i en dårlig heroin rus da sombrero Også en 316 da... huff... men men.. vi er alle forskjellige -Erik- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 hvem er det som er DUM nok til å kjøre rundt i en ROSA 316 da?? da skal man bare kjøre rundt for å plukke opp 14isser da.. sikkert på at det lukter REKE av baksetet på den.. nei as.. man kan ikke gjøre sånt!!! offe.. - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keng Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 den lakken hadde kledd en jappse enn en tysker asss!!!! stod den ikke til salgs med gjemsø i skien der for 80-90 000 eller noe for litt siden a... -=Honda Civic Coupe=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 hvem er det som er DUM nok til å kjøre rundt i en ROSA 316 da?? da skal man bare kjøre rundt for å plukke opp 14isser da.. sikkert på at det lukter REKE av baksetet på den.. nei as.. man kan ikke gjøre sånt!!! offe.. Jeg forstår ikke at verken '88 Honda crx 1,6 eller '87 Ford Sierra 2.0 is er noe bedre violin Fei for deres egen dør først hellothere blah Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg