Gå til innhold

godkjennings papir...

Ranger emnet


corrado1.8T

Anbefalte innlegg

men biltilsynet er noen jævla idioter!!!! angry jeg snakka med en av de kara fra biltilsynet om å få godkjent corren med turbo...det var vist ikke lett!!! må ha utskrift fra benk....å den benken må være godkjent fra biltilsynet...tror ikke det er mange her i landet som har d?

 

Joda, alle tuning firmaer som er naf lisensierte med benk kan skrive ut en dyno-test med effekt på motor.. jeg skal det for å få godkjent min golf 2 16vT...

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få deg papirer på ombygging til G60, eller om det allerede er en G60 så er det bare å slenge motoren nedi.

 

Samma f. hva du hiver nedi, så lenge ikke antall HK stiger med mer enn 10% vs. org. og vekten øker drastisk så skal dette godkjennes.

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det lett å få en 20vT i en golf 2 godkjent på biltilsynet! her i distriktet er de vanskelige når det gjelder sant!

finst der en golf 2 i norgesland som er godkjent md 20vT?

 

Er jo ikke no mer hester i 20vT enn min 2.0 16V. Vektøkningen er vel også minimal. Tror du har bare kommet skeivt ut jeg, jeg hadde ingen problemer what so ever med å få godkjent 16v'en.

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt "offtopic", men lurer på det er lov å bruke coilovers (høydejusterbart understell)?? Blir dette godkjent på eu kontroll selv med tuv papirer??

Kommer snart coilovers på bilen og derfor lurer på om det er en genistrek å selge de gamle demperne...

 

skal du godkjenne den i bergen????

dei som jobber der er nokre kødder. viss du skal godkjenne senking så må du ha papirer på justering av bremsekraft fordeleren tingen bak. og muligens ha bilen justert lavest under godkjenningen. og alt annet piss

sleit litt med 60/40 senkingen min men den blei godkjent tilslutt :)

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår