El_diablo Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Fant dette på autodb.no, kan ikke være sant? http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=672993 Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Også i Hordaland da gitt :( Jeg hadde kjøpt den på flekken hvis den stod litt nærmere!! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shelby Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Hahaha.. For noe bullshit!! Dummeste jeg har lest noengang.. :rolleyes: Siter QUATTRO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Noen som faktisk har ringt, eller på annen måte tatt kontakt med selgeren her? Kan kanskje være at den er uregistert og stjålet i ulandet, eller så er det vel godt mulig det er bullsh|t. Men tenk så irriterende det hadde vært om den var reell :) Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-man Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Detta er nødt til å være kødd.... noen som har ringt eller??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Noen som faktisk har ringt, eller på annen måte tatt kontakt med selgeren her? Kan kanskje være at den er uregistert og stjålet i ulandet, eller så er det vel godt mulig det er bullsh|t. Men tenk så irriterende det hadde vært om den var reell :) Får du eventuelt skilter på noe slikt da? Er det ikke vanskelig å få skilter på en skyline? lurer på hvor det er i hordaland hvis det er sant, jeg bor jo i Bergen! Hadde jo vært fin banebil da. Kan ikke være delebil uten motor? Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Får du eventuelt skilter på noe slikt da? Er det ikke vanskelig å få skilter på en skyline? lurer på hvor det er i hordaland hvis det er sant, jeg bor jo i Bergen! Hadde jo vært fin banebil da. Kan ikke være delebil uten motor? er vel bare å ringe å høre om det er med motor osv ;) Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Jeg ringte! Jeg spurte med en gang om den annonsen var kødd. Og det var den. Det var ikke han som hadde lagt den ut heller. Han sa og at det var bøttevis med folk som hadde ringt, og spurt om den var solgt. Han viste ikke at han skulle gi bort en skyline da jeg sa hva som sto i annonsen. Så til nestemann som ringer nå, så skal han si at den er gitt bort :dude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Jeg ringte!Jeg spurte med en gang om den annonsen var kødd. Og det var den. Det var ikke han som hadde lagt den ut heller. Han sa og at det var bøttevis med folk som hadde ringt, og spurt om den var solgt. Han viste ikke at han skulle gi bort en skyline da jeg sa hva som sto i annonsen. Så til nestemann som ringer nå, så skal han si at den er gitt bort :dude: Solgt står det nå da... :titties: Tullinger som holder på med slike ting... :rolleyes: Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Ja, hehe. Sikkert funnet ut hvem det var da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Ja, hehe. Sikkert funnet ut hvem det var da Hvis ikke han "solgte den" etter du snakket med han som "ikke" la den ut...? notin Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg