Jonte Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Originally posted by KeW|ar meg dum og fjern men jeg har selv kjørt forbi ambulanser i utrykning både i norge og i tyskland.. men da på 4 felts vei og jeg kosta videre i mye høye gastighet enn dem så tviler på jeg var til noen plage for de.:eek: Originally posted by S4 2.2TQ har ikke noe spesiellt å tilføye. det eneste jeg vil si er: IDIOT. genial handling! stå på! fikk du respekt blant kameratene??!! Er det så farlig da? Det heter vel at du ikke skal HINDRE ambulansen.. Om han kjører fra ambulansen igjen, så hindrer han den jo ikke. Ser ikke noe problem i det. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Jeg visste det var mye rart i landet vårt altså men at det er mulig og være så DUM ! visste jeg ikke !! Hva tenker du egentlig med da ?? "Oi se en ambulanse i utrykning.. vi hindrer den i å komme fra a!... " Fyren må jo være syk i hodet bare ved å tenke tanken !! Ambulanser kjører ikke rundt og "leker utrykning". Det er faktisk en grunn til sirenene og blålys ! Du skal Flytte deg, fordi det står om liv eller død !! Håper han mister førerkortet 4ever !! Sånne folk gjøre norge utrygt !!!! :mad: :mad: :mad: angry fucku asshole Devil anger2 Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsgeorg Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Originally posted by Lethal Jeg visste det var mye rart i landet vårt altså men at det er mulig og være så DUM ! visste jeg ikke !! Hva tenker du egentlig med da ?? "Oi se en ambulanse i utrykning.. vi hindrer den i å komme fra a!... " Fyren må jo være syk i hodet bare ved å tenke tanken !! Ambulanser kjører ikke rundt og "leker utrykning". Det er faktisk en grunn til sirenene og blålys ! Du skal Flytte deg, fordi det står om liv eller død !! Håper han mister førerkortet 4ever !! Sånne folk gjøre norge utrygt !!!! :mad: :mad: :mad: angry fucku asshole Devil anger2 hehe... må bare tilføye at jeg vet om en ambulanse som bruker å "leke utrykning", men det er ikke ofte da... kun når han må til butikken 5 min før den stenger osv. lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Originally posted by Hondaen Er faktisk mennesker i norge med IQ nede på 60-70 tallet som får lov kjøre bil, det har vi jo et eksempel på her. ... satan for en dust. det er antageligvis derfor hele prosedyren av å ta lappen skal bli forandret. etterhvert i fremtiden får man ikke lappen bare hvis man er flink til å kjøre og flink i teori, man må skjønne faren ved fart osv osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Mange tenker ikke langt når man kun har hatt lappen i knapt et år...... Utrolig ansvarsløs oppførsel!! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Originally posted by Dr_S Mange tenker ikke langt når man kun har hatt lappen i knapt et år...... Utrolig ansvarsløs oppførsel!! jeg har ikke lappen enda, og jeg tenker mer logisk en det der.... Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_råner Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Originally posted by Robert Mister han lappen?? Neppe.. De målte ikke farten, og det er jo alt som teller her i landet :mad: :pisser: Politiet 19 åringen knock Regner med han mister lappen ja. Det å hindre et utrykkningskjøretøy er grunnlag nok til å ta lappen. Glad jeg ikke var i den ambulansen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Hmm, jaja... Mye rare folk i Norge og gitt :rolleyes: Men men, han mister vell lappen for en stund og pappas volvo får han vell aldri låne igjen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Herreguudh for et jernhue!! Blir helt matt i lakken jeg når jeg leser no sånt! Er det en ting jeg respekterer i trafikken,så er det ambulansen. Er vel å ta i å si at ambulansen reddet livet mitt i sommer,da jeg ble kastet ut av bilen etter en utforkjøring i høy fart,ødela noen ribbein som stakk hull i lunga så jeg pustet blodbobler. Så hvis man er i veien for en utrykning,og er i fare for å hindre den,bør man ikke tenke på at de dyre 18-tommerene kan bli ripete..... Hilsen Henning Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 tjukk i huet han eller? idiot... tulling... DUST.. Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Januar 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2003 En kunne nesten mistenke ham for å skylde pasienten penger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg