Gå til innhold

Selge bilen....

Ranger emnet


Rs4 limo

Anbefalte innlegg

Veit det er feil forum, men det er vel her det er mest folk??????

 

Lurer på å selge bilen da, til fordel for et nytt projekt som surrer rundt hue mitt....

Det jeg lurer på , er vel egentlig hva jeg skal ta for bilen, gidder liksom ikke å selgen for 59000.....

setter pris på noen (seriøse) innspill.

8B4S6475.jpg

 

Er jo mange faktorer som spiller inn på pris da... kan ikke bare sette en pris ut ifra et bilde.. hva slags årsmodelel, motor, fwd eller quattro, ekstrautstyr, osv.... si hva som er gjort med bilen og da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo mange faktorer som spiller inn på pris da... kan ikke bare sette en pris ut ifra et bilde.. hva slags årsmodelel, motor, fwd eller quattro, ekstrautstyr, osv.... si hva som er gjort med bilen og da ;)

 

 

Her er litt....

 

Om Bilen:

Bil: Audi A4

Årsmodell: 1996

Motor: 1,8t chip fra SKN. NOS Sniper lystgassanlegg

Girkasse: 5tr quattro

Effekt (v/omdr.): org

NM (omdr.): org

Akselerasjonrg

Toppfartrg

Vekt: org

Ca. verdi: litt mer enn org???

Felger: Budnik Gasser FL 10x18

Dekk: Nexen 255/35-18

Bremser: S4 front, A8 bak

Understell: Luftfjøring fra G.A.S. Levert av Bullock Style I Tyskland

Foreløpig bare foran....... bak er det brukt vinkelslipertrikset for å få

den ned litt forløpig....

Resten er standard A4 1996

Større bremser kommer forhåpentlig i løpet av vinteren......

Luftfjøring montert av Åpent Verksted v/ Fredrik Tangen.Karosseri: Forskjermer og dører er standard RS4 Deler

Bakskjermer har hjulbuer, innerskjermer og tanklokk fra RS4

Orginale RS4 plastinnerskjermer foran og bak

Frontfanger er modifisert RS4 (lagt igjen spylehull, samt utsparring til

skilt)

Bakfanger er STERKT modifisert RS4 (øvre, bakre del fra standard A4)

Kanalskjørt er standard RS4

RS4 innstegslister

Orginalt hengerfeste med avtagbar krok, modifisert for å passe til RS4

fanger.

Koffertlokk fra A4 1997 USA utgave

Carbon panser, imortert fra USA

Baklykter fra 2000 mod A4

Frontlykter til A4 2000 USA utgave med Xenon

RS4 tåkelykter med xenon

Grillen er en Caractere grillramme med RS4 gitter (modifisert stormkrok for

å slippe hull i gitteret)

Vingen er en APR GTC-200 carbonvinge, levert av Powerzone

Dørhåndtak uten låsesylinder på venstre fordør.

Lakkert b-stolpedeksel sort blank

Lister rundt ruter og tak fra S4 2000 (mørk krom)

Frontrute med grå kant (grønnt orinalt))

Interiør:

Bilen hadde orginalt levert fra fabrikk: sportsseter, sportsratt, klima,

kjørecomputer etc

Har ettermontert carbonlister på dørtrekk/dashbord fra S4 2000.

Askebeger er fjernet, og erstattet med en carbonplate med trykkmåler til

luftfjæringen

Midtre rekka med luftdyser er fjernet og erstattet med målere fra Auto

meter. Disse måler oljetrykk,

turbotrykk og lystgasstrykk. Alle er montert i en holder av carbon.

A-stolpe venstre side har en Autometer 5" turteller med shift light.

Deksel rundt spiller, ac display og dørskåler inv. er lakkert sort blank.

mansjett til håndbrekk i skinn.

Midtarmlene i skinn.

Under midtarmlene er det laget en carbonplate til div brytere. Her sitter

bryter for luftfjøring,

lystgass, koffertlokkåpning, samt strobelys i hovedlamper og baklamper.

A, B, C-stolpe deksel, samt taktrekk er trukket om i grått stoff.

De orginale sportsstolene er trukket om med nye setetrekk i sort skinn/blå

alcantara fra S4 98

Defa alarm + org alarm

Lakk:Sort base med 10% grov lilla perlemor. Mellomslipt. Sikkens materialer

Bilstereo: Hovedenhet: Panasonic CQHX2083

Frontsett: JL Audio XR525CSI

Bakhøyttalere: JL Audio XR653CSI

Subwoofer: JL Audio 10w6---3stk

Forsterker frontsett: JL Audio 300.4

Forsterker Bakhøyttalere: JL Audio 500.1

Kabler,sikringer etc: Stinger

Kondensator: Stinger 1,0 Farad

Brown Bread asfalt i hele bilen (gulv,dører,tak osv)

Utstyr er levert av Sound Peolpe Fort Knox v/ Audun Hoff

Bygginga har jeg tatt meg av selv

Sponsorer:AW Autolakk, Norsk Bildelsenter, 3M, Sound people Fort Knox,Jons dekk&felg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ingen stor VAG-fan, men fy faen så rå bilen din er!

 

Jeg så bilen din på gatebil i september, og sjokket var stort når jeg så at du ikke bare kjørte bilen din hjem fra treff, men du hadde i tillegg en bil på henger bak! Slik skal det være :D Du stakk vel hånden ut vinduet når vi kjørte forbi, og ga meg og kompisen min (Skyline og RX7) tommelen opp. Det samme gjorde kompisen din(?) som også hadde en banerigget golf på slep.Jeg vet mange i VAG-miljøet som ikke ville gjort noe sånt til en japsebil, så det ble satt stor pris på, og vi ga såklart signal tilbake (blinket med lys, fløytet eller noe, husker ikke helt) :)

 

Tilbake til tema:

Bilen din er verdt akkurat det folk vil betale for den. Om noen vil betale 350.000, ja da er den verdt 350.000. Det beste er å sette en høy pris, og smøre seg inn med tålmodighet. Alle vil jo ha så mye som mulig for bilene sine, eller hva? I verste fall må du senke prisen litt etterhvert, men dette er bedre enn å annonsere den skambillig, og selge den til den første og beste som dukker opp. Lykke til med salget!

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår