KingCamel Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Som topic sier, så lurer jeg på sparkel.. Holder på å sveise noe småsaker på bilen min.. Hva slags type sparkel bør jeg bruke etterpå, hvor får jeg tak i det og hva må jeg ut med for å få det? mvh Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Du kan bruke glassfibersparkel...! koster sikkert ikke mere en 100 -> 200 på biltema... Det er veldig hardt og tungt å slipe men det er mere solid en vanlig sparkel.. Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 KingCamel skrev: Som topic sier, så lurer jeg på sparkel.. Holder på å sveise noe småsaker på bilen min.. Hva slags type sparkel bør jeg bruke etterpå, hvor får jeg tak i det og hva må jeg ut med for å få det? mvh Du bruker glassfibersparkel viss du har stor ujevnheter, deretter legger du finsparkel utenpå for å få en fin/glatt overflate. viss du kjenner noen som handler med würth så har de billig og bra sparkel. bare et tips. :) Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg