Spiffy Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Halla, har en 88''sunny GTI med 1.6l motor, kunne tenkt meg orntli luftfilter til den(K&N ), men ser de seller bare erstatningsfilter til 1.6l modellen, til 1.8l modellen har de 57i kittet som jeg vil ha, mitt spørsmål er, har d noe å si om jeg smekker på dette kittet som er lagd for 1.8l motor på min 1.6l motor?? noen som vet no om dette? bildet under er fra en 1.6 som er oppborra til 1.8, ser jo litt tøffere ut en standardmotorn me bare en svart boks og plast rør... Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Jeg er ingen ekspert, men er 99% sikker på at det ikke gjør noe. Større er bedre ;) Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Kjør på. Har ikkeno å si. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Større er bedre ;) hmm....d jeg allti har ment å, er jo ikk nøye om motoren får litt ekstra pustehjelp :rolleyes: noen som har noen andre synspunkt?? Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Spa på. :) Bra bil. sombrero Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Filtrerer de godt nok for en stor motor så filtrere det nok for en liten motor :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 HEHE!! da blir d bestillt så snart penger er på konto ;) Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg