Gå til innhold

mazda 6 *colle

Ranger emnet

colle

Anbefalte innlegg

likte ikke fargen.. er ikke helt mazda fargeø. brushingen er veldig bra.. fortsett det bra arbeidet

btw: liker min modd av samme bilde bedre dukenukem

hva er en mazdafarge da? hakke peil på det, si meg noen så skal jeg se om jeg ikke skifter fargen ;)

få se modden din, så skal jeg bedømme hvem som er finest :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det du har er ford fargen;) pga at gt40 er det første jeg tenker på når jeg ser den fargen.. hva som egentlig er mazda fargen er litt vanskelig å si men jeg syns orginal lakken på mps'en er pen.. blå er også en mazda farge:P

skal se om jeg ikke klarer å finne modden min..

Edit: jeg fant jeg fant: lagde denne før jeg kunne brushe så det er jo ikke no særlig.. kødda egentlig bare med at min er bedre:P er mange måneder siden jeg lagde den..

mazdamps34wb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... :P den første ser ut som en klovn med alle fargene ;) hva er det med alle prikkene på sideskjørtet..? splitteren på fronten ser litt toony ut...

men bortsett fra det er det en fin modd!!!

hehe ble vel litt for mye med prikkene, men det er forsent å endre nå, med mindre jeg brusher det på nytt, noej eg neppe gjør :P hehe

menmen, shit happens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ble vel litt for mye med prikkene, men det er forsent å endre nå, med mindre jeg brusher det på nytt, noej eg neppe gjør :P hehe

menmen, shit happens

Hehe..

Er ikke annet og si en at jeg meget inponert..

Hehe kansje du skal få leke deg litt med bilder av min jetta :P

lykke til videre med din "brush" prosjekt'er ;) (Thumbs upp!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider