Gå til innhold

Åssen "førstebil" har dere?

Ranger emnet

iluv2xlr8

Anbefalte innlegg

• Svar 639
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har min første bil as we speak, er ny på veinettet! 82 VW transporter, gått 62000, går greit framover! Er ikke noen racerbil akkurat, men den har et brukbart annlegg, innredning som gjøres om til seng, 2x gassbluss/kjøleskap, TV og PS2 :) Er ikke akkuratt den bilen du skulle tro en 18åring ville ha, men jeg skal bruke den i sommer og kjøre brett på folgefonna! Begynner å bli forelsket i bilen, har lagt MANGE timer i den nå :)

1982 VW Transporter - Westfalia campinginnredning

16" pentafelger, 19" widescreen Daewoo LCD, Playstation 2

Performance by DLS Car Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Fikk en 87' Celica T16 1,6 TwinCam 16v når jeg fylte 17, men den er og blir garsjepynt inntil videre:P

Etter jeg tok lappen(på 18 års dagen;)) kjøpte jeg en Mazda 323F GT 1,8 TwinCam 16v, og den kjører jeg fremdeles rundt i^^,

Men har forelsket meg i gamle opler, så nå er jeg på utkikk etter en veteran-Manta B^^,

- 91' Volkswagen Corrado G60 (my precious...)

- 90' Mazda 323F GT TC 16v (traspa etter innbrudd)

- 87' Toyota Celica 1,6 GT TC 16v (garasjepynt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første på veien var en 1979 Volvo 242 DL, hadde gått 144 000. Kjøpte den for 1500kr, pusset den opp til jeg var 18 (ekstrem budsjett oppussing, hadde nesten null cash)

Dum som jeg var så solgte jeg den etter å ha hatt den i 1 år.. (6mnd på veien).. 2 måneder etterpå så var bilen vraket pga fjellvegg :(.. Solgte den for 11500.. Man kan si at det var god fortjeneste, men med tanke på hvor mye 242 koster nå.. Nei... Jaja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...