LLH Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 finnes det pene volvoer? dæven.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Om det er så at du kjører en gammel tysk oljebrenner, så skjønner jeg ikke helt hvorfor du går i fistel over min berettigede kritikk av kjøregenskapene på en 240. Mercedes har jeg ikke utalt meg om, det har vel forhåpentligvis skjedd noe med dem på de 20 årene som har gått siden sist jeg kjørte en (en ikke direkte sprek 69 220D) Men du kan jo gjerne fortelle meg hva du har gjordt med din bil som ikke et utall personer gjorde den gang disse bilene var verdt mer enn det dama i kassa på skurvakiosken får i feriepenger. Bortsett fra og sette inn et kinesisk produsert stereo anlegg da ;) Og såvidt jeg kan se har vel ingen av "plastrakettene" jeg har eid de siste 20 årene hatt nevneverdig mer plast enn hverken 240, 123 eller noen av de andre "gromme" sakene du ramser opp. de plassene som japsene har brukt plast der tyske og svenske fabrikater fra 80 tallet ikke har det, har det faktisk vist seg å være en fordel (det må jo være en grunn til at MB,Audi,BMW,Volvo og Saab med fler kom etter på det punktet) Hvorfor maser du forresten om klistremerker og svære spoilere? Kan ikke huske at jeg har predikert for å tapetsere biler med denslags, uansett fabrikat. det er dine ungdoms synder, ikke mine. Faktum er det at da jeg begikk mine ungdoms synder var chromespoke felger, laksetrapper, gule Cibie lykter og revehaler atskillig lettere å få tak i enn Torshov vinger og klistremerker uten at det fristet så mye mer Joda, japsene du ramser opp er greie biler det, men jeg er nå engang svak for 2 dørs Mazda m bensin motorer, diesel er rett og slett ikke min greie og flere av bilene du ramser opp nå begynner å bli rimelig vanskelig å finne uten store rustskader PS jeg har enda ikke eid en japse som ikke var produsert på 70 eller 80 tallet :angelsmili: vi gir faen i å krangle, hadde dårlig dag i går(feber,skallebank, svimmel osv) Jeg har dårlige erfaringer med japsene jeg har hatt. Ikke veit jeg heller om mer oppskrytte biler, men nok om det. Kjør bilen du er fornøyd med så gjør jeg det samme med bilene jeg liker;) verre enn det er det ikke.. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tiiim Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 ...jeg elsker Tahoe og amerikanske biler! Sånn, nå kan dere krangle med meg istede. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 så du mener den er penere enn en 240 også? jeg ler godt nå! Jeg har problemer med å ta det seriøst det du sier her. Ikke er dem like holdbare som 2/7-serien heller, bedre å skrense med 240, lengre akselavstand, mer stabil,bare få den stiv nok og gjerne fk,ft-motor eller 230et. Å ja, jeg har (hatt) begge deler. sikkert det drft-r tenker på at om en bil er vanskeligere å slædde med så er det morsommere.. det syns hvertfall jeg.. prøv ascona A stv med slicks på regnvær med bagasjen støpt i betong!.. hehe det er slegge effekt det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 så du mener den er penere enn en 240 også? jeg ler godt nå! Jeg har problemer med å ta det seriøst det du sier her. Ikke er dem like holdbare som 2/7-serien heller, bedre å skrense med 240, lengre akselavstand, mer stabil,bare få den stiv nok og gjerne fk,ft-motor eller 230et. Å ja, jeg har (hatt) begge deler. Nå er du på bærtur! ja en 360 er faktisk MYE! fetere i utseende enn 240! et klart bevis finner du her; En annen ting er at 360 er M Y E fetere å slædde med pga sin vektfordeling! du har faktisk mere svingradius, kombinert med kortere akselavstand og nesten 50 / 50 vekt fordeling! Så om du mener at 240 er bedre å slædde med? har du tydligvis ikke kjørt nok! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 uff robert, du kabler på leggen som alltid: ikke PRØV å motsi at 360n er tøffere enn den her: amerikanske biler krangler jeg ikke om, fordi dem elsker jeg! Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 sikkert det drft-r tenker på at om en bil er vanskeligere å slædde med så er det morsommere.. det syns hvertfall jeg.. prøv ascona A stv med slicks på regnvær med bagasjen støpt i betong!.. hehe det er slegge effekt det Har kjørt kadett c med trimma b20 2.1 med betong-bagasje, så er klar over åssen det er omtrent;) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meatsheild Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Dritt nå i 240, flere førstegangsbiler Her er gobilen. Hatt den siden mandag. Mazda 323 1.5L Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Her er min førstebil: Opel Kadett C 1979mod Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Her er min førstebil:Opel Kadett C 1979mod hadde den vært rullemalt så hadde den vært nesten identisk til svigerbroren min sin kadett c Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Har kjørt kadett c med trimma b20 2.1 med betong-bagasje, så er klar over åssen det er omtrent;) æsj b20.. det er et grovt skjellsord(hmm?) det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 B20 er da ikke noe skjells ord! makan til holdbar maskinist har ikke jeg vært borti noen gang. enkle å reparere og! har du biltema, noen fastnøkkler i tomme størrelse, tang og følerblad i 0,25mm og 0.30mm så kan du ordne alt på den motoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Kjører rundt i en Blå 240 GL 1988 mod. Står en B230F i den. Har vel noen bilder av den, men finner ikke mobilkabelen så er ikke så greit å legge ut bilder da :) Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 veeeeeeeel- nå er jeg mere vandt til å kjøre sidelengs med fulle ratt utslag i fart på 100 + .. det klarer du ikke med en sløv 240 kompis! Jeg henger ikke på p-plasser og råner i sirkler Selv om det er glatt trenger du hk for å faktisk opnå fart og kjøre radig gjennom svinga;!) 240 er så absolutt ikke tingen! Nei, men så vil jeg tro at bilen din koster bitte-litt mer enn 13k som en sløv og fullt brukbar 240 faktisk gjør. Jeg har selv eid en 240 Turbo, og ikke faen om noen har sett meg råne eller henge på p-plasser med den bilen, noen gang. Trenger hk for å oppnå fart ja, det er så riktig så riktig Einstein ;) Det du derimot ikke trenger er mer hk enn det sitter i en org. B230F (som et eksempel) for å ha det moro på vinterføre med bakhjulstrekk. Volvo 360 er forresten MYE bedre bil enn både 240 og 740 på alle måter! skulle bare hivi inn en sprek motor med mye hk så hadde det vært grisemorro Selvfølgelig, men så er det en smule mindre komplisert å montere de mest populære og samtidig rimeligste turbomotorene med alt det som hører til i en 240 kontra en 360. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 bilcross er jo den største taper-bilsporten som finns da! UFF! Greit at jeg solgte bilen:) jah men det værste er jo at du er enda mer taper;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.