Gå til innhold

Åssen "førstebil" har dere?

Ranger emnet

iluv2xlr8

Anbefalte innlegg

Turbo olsen.. for all del.. du kjenner lite til meg så du kan tro akkurat hva du vil.. men for all del jeg kan gjerne gi deg nr til en S2 og en Audi a4Tq som ikke kalrte å holde følge over 2mil med snødekka skogsveier

100 er en gjevn fart du er i .. på flere steder tømte vi 4 giret og da er du ved 140.

Den dagen DU lærer deg å kjøre bil kan du komme å fortelle meg noe som helst

i forhold til deg er jeg ikke redd for fart eller avkjøringer.

og jeg gir enda mere faen i hva som kan skje ;)

Kanskje du skal studere mine hobbyer og interesser først før du uttaler deg så skjønner du fort at 100 ikke er er særlig til fart

Ganske morsomt i grunn å se en 4tonn tung excursion ligge å kombinere svinger i over 90 på snø også.. mange som ikke klarer helt å forestille seg det;)

Turboolsen er fra Tomter, har henta en xr3i der for noen år siden, makan til værstinger som bor der når det gjelder bil skal du leite lenge etter!! Mye grisekjøring og lik der fra ja:)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 639
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jepp det er helt riktig. jeg liker audi bedre en mercedes :D liker livet mitt som det er og håper det fortsetter på den måten de gjør nå :) hehe, å si at alle som kjører slike biler er jenter og transer veit jo du og bare er tull og si :P men jeg ler ganske høyt når jeg ser for meg hvem type folk som kjører w123.. haha

Tenker du på litt sånn.. tatere med dårlig rå og halvsliten campingvogn på plassen?!gjerne at dem panter flasker for morgendagens bensin?!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biring. rull inn'a mercedesne du referer til er enda sløvere enn volvo 240.

ikke er dem så innmari morsome å kjøre med heller,

Jo, dem er innmari morrosame å kjøre med, går ikke an å snurre med dem pga det vanvittige rattutslaget.

Er jo bedre rattutslag enn på 240 på 123n så;)

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du på litt sånn.. tatere med dårlig rå og halvsliten campingvogn på plassen?!gjerne at dem panter flasker for morgendagens bensin?!

nei nei nei gutten min, vi snakker overklasse med litt høyere mål enn tilbakestående AD/HD kids med plast og klistremerker minus oppholdstillatelse, og 200sx'r med felger som er nedspydd(grønne) som blir ledd av;):ratatatat Hvor gammel er du? 25? Jeg ga meg med å interessere meg for sånt skrap i alder av 14 år, så med andre ord er du ikke eldre enn 14 i skallen;)

Uff, 200sx med plast trenger man virkelig selvtillit for å vise seg i med SIKKERHET. UFF, tapere.

Men morro er det jo, vi må jo ha litt å le av.

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei nei nei gutten min, vi snakker overklasse med litt høyere mål enn tilbakestående AD/HD kids med plast og klistremerker minus oppholdstillatelse, og 200sx'r med felger som er nedspydd(grønne) som blir ledd av;):ratatatat

Uff, 200sx med plast trenger man virkelig selvtillit for å vise seg i med SIKKERHET. UFF, tapere.

Jævli kjipt for deg at du faktisk ikke har en dritt å stille opp med da pysa.. det må være det som virkelig svir.. nesten som å dyppe kukken i havsalt?

Ikke kan du bruke bilen din.. ikke ser den ut, og ikke er den brukanes til en dritt.. så hvorfor en gang prøve å kritisere oss som faktisk har noe i medfart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævli kjipt for deg at du faktisk ikke har en dritt å stille opp med da pysa.. det må være det som virkelig svir.. nesten som å dyppe kukken i havsalt?

Ikke kan du bruke bilen din.. ikke ser den ut, og ikke er den brukanes til en dritt.. så hvorfor en gang prøve å kritisere oss som faktisk har noe i medfart?

hahaha, ja, for jeg hadde jo ikke hatt råd til flere 200sx'r liksom. LOL

Siden du veit så godt kan du jo ramse opp bilene mine;)

få høre nå..

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha, ja, for jeg hadde jo ikke hatt råd til flere 200sx'r liksom. LOL

Siden du veit så godt kan du jo ramse opp bilene mine;)

få høre nå..

Trenger ikke å ramse opp en dritt jeg kompis! du har ikke det som trengs til å kunne uttale deg! jeg har nokk biler på gården til å rævkjøre deg i parade om det trengs... hva har du egentlig? annet enn en sliten mercedes med mere rust enn hk!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slutt å krangle dere to.

min første bil blir antagelig en Omega B1 STV med diffbrems og manuell. helst 2,5 om jeg finner en, ellers 2.0

og bare sånn btw, den som sier volvo 360 er kul, må sjekke øya. det er kansje det styggeste volvo har laget. styggere enn xc60.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slutt å krangle dere to.

min første bil blir antagelig en Omega B1 STV med diffbrems og manuell. helst 2,5 om jeg finner en, ellers 2.0

og bare sånn btw, den som sier volvo 360 er kul, må sjekke øya. det er kansje det styggeste volvo har laget. styggere enn xc60.

Nå må du lese.. jeg snakker om i forhold til 240/740 er 360 en Nypult playboy blondine i forhold!

Kjøreegenskapene er også langt bedre enn på de lange trålerne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nekter å uttale meg til ghetto-kids på 25 år med en hjernekapasitet som konkurrerer med en kjøttmeis. Jeg skal jo ta forbehold siden du har hatt det vondt(du MÅÅÅ ha hatt det vondt) siden du syns 360 og klistremerker+ masse forskjellige farger på en bil er tøft. WTF? 405hk har du, greit nok at det går bra, men bilen din ser ikke ut i månelys!! Uff, du har ikke råd til skilter eller ratt på riktig side heller, du trur litt for godt om deg selv søten, fjortisene liker deg nok godt:) så ta det litt roligere, så skal fadderen din lede deg på riktig vei.

Ok, så nå er det faktisk ULOVLIG å ha løpsbil?.. Det sier jo litt om hvor saklig du prøver å holde deg nå når du skjønner at du har driti deg ut!

Har flere biler på skilter jeg! har en 300hk Impreza gt.. Jeg har en 1120NM excursion på gården.. jeg har hatt flere sprekere biler enn hva du kan telle kompis.

Du kan bare drite i å uttale deg om plastikk og klistremerker og hva annet barnslig påfunn du prøver å komme med.. løps bil er løps bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider