David_G Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 mener og huske vi gikk i klasse litt på askim vgs? + at jeg var jo en del i tomter sammen med marius osv. har foresten aldri hatt no spess problemer med mine audi. :D Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 oh geez.. i need to get layd! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 oh geez.. i need to get layd! Sitter du her en fredagskveld da Robert? Hakke du noen uskyldige biler å rive i filler eller noe på denne tiden av døgnet? Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 klovn, dette er ingen argument for noe som helst. Sier litt mer om deg og din iq at du trudde det. lol Og du fortsetter... Noen vet ikke når de burde gi seg.. alacocaina Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 Ja denne topicen var saklig og gikk etter tråd tittel..? hadde VW golf 2 jeg. :) i 3 uker, så ble jeg påkjørt gitt! men hadde den en stund før jeg kjørte opp så ble gjort litt med den.. Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 Og du fortsetter... Noen vet ikke når de burde gi seg.. alacocaina gi seg gjør jeg ikke før jeg er i godt humør igjen..det som er litt paradoksalt var at jeg tenkte det samme når du dreit oralt i audi vs bmw-tråden. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 ja, da har jeg å robert kjørt denne ''rally '' veien han snakker om. jeg kjørte 2 min fortere enn han med en min nydelige mazda 323 vankel. ROBERT, DU HADDE IKKE MYE Å STILLE OPP MED!! Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 klovn, dette er ingen argument for noe som helst. Sier litt mer om deg og din iq at du trudde det. lol Det var akkurat dette som var poenget mitt... :D Men det var et helt seriøst spørsmål det jeg spurte om; Hvor gammel er du egentlig? Jeg har alltid lurt på det siden jeg så de første innleggene dine. Det har jo blitt flere og flere som registrerer seg i 14 - 15 års alderen her, så det er ikke flaut om det enda er et par år til du kan ta lappen... :thumb Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 på profilen hans står desember 89 som fødselsdato... så ikke gamle karen da :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 haha dåvid jo. hehe hvordan kan du synke så lavt og ty til audi. du hadde jo en god 740 du da. ja den var et "smykke". men jeg har uten noen som helst tvil i verden bytta meg opp azz:P volvo er en "hurtigående" traktor enkelt og greit.. men den blei jo totalvrak i fjellveggen oppi trøgstad :P grund til audi er at jeg alltid hatt lyst på en.. :P og når jeg handlet inn en så var jeg frelst. etter det har de bare gått i audi og bmw :phatyo Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 Det var akkurat dette som var poenget mitt... :D Men det var et helt seriøst spørsmål det jeg spurte om; Hvor gammel er du egentlig? Jeg har alltid lurt på det siden jeg så de første innleggene dine. Det har jo blitt flere og flere som registrerer seg i 14 - 15 års alderen her, så det er ikke flaut om det enda er et par år til du kan ta lappen... :thumb LOL, nå blei jeg virkelig lei meg...hahaha:) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 ja, da har jeg å robert kjørt denne ''rally '' veien han snakker om. jeg kjørte 2 min fortere enn han med en min nydelige mazda 323 vankel. ROBERT, DU HADDE IKKE MYE Å STILLE OPP MED!! regner med dette var når Robert parkerte subarun utafor veien og han måtte hente den dagen etter? LOL Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 gi seg gjør jeg ikke før jeg er i godt humør igjen..det som er litt paradoksalt var at jeg tenkte det samme når du dreit oralt i audi vs bmw-tråden. Blablabla! Kom med bevis, jeg står for alt jeg skriver på forumet.. Ganske kjepphøy til å være en liten fjott du.. Lett å være kis på nett vøtt :violin: Men for all del.. Jeg forstår hvor frustrasjonen din kommer fra. Hadde ikke akkurat vært superhappy om jeg måtte ratte gammel 123 til daglig.:scooter: Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilo Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 Er nokk Audi på meg, A4 tq Siter - Audi a4 tQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 Men for all del.. Jeg forstår hvor frustrasjonen din kommer fra. Hadde ikke akkurat vært superhappy om jeg måtte ratte gammel 123 til daglig.:scooter: Det var konklusjonen jeg også kom fram til :D Jeg hadde nok også vært frekkas på nett og gått i forsvarsposisjon mot alt og alle, hvis dette var synet som møtte jeg når jeg skulle ut og kjøre bil... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg