Tazte Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 ilDuce skrev: Da får man se om man får til en tur innover i morgen da... Er crew på et lan i helga.. Men skal få lurt meg innover... Vikket LAN? Kanskje lage litt kaos inatt? Siter -05 Vw Caravelle T5 2.5TDI -78 Fiat 126 -Norgesmester i dBdrag 05 -3.plass i dBDrag-NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilDuce Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Mortalz Lan i Nesjarhallen.... Siter 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1998 Nissan 200sx S14a Sportline 1997 Honda Civic 1.5i VTEC-E - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazte Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 ilDuce skrev: Mortalz Lan i Nesjarhallen.... Hadde jække vært så klar for senga sku jæ kåmet en tur. Siter -05 Vw Caravelle T5 2.5TDI -78 Fiat 126 -Norgesmester i dBdrag 05 -3.plass i dBDrag-NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilDuce Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Hehe... Begynner bli klar for senga jeg oxo nå... Men blir en stund til enda... Siter 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1998 Nissan 200sx S14a Sportline 1997 Honda Civic 1.5i VTEC-E - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 vi får stikke innom der imorra. Satser bare på at det blir en del biler på veien imorra, er klar for et lite treff nå jo flere, jo bedre yodude dragcar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luzifer Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Blir det noe biler da? Kanskje jeg og noen flere tar turen fra tønsberg... Siter To hot for heaven, to fucked up for hell... http://www.dudez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 jeg kommer, skal si ifra til mest mulig i løpet av dagen :D Nordbyen i larvik kl 20.00 ? right ? Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olechr_larsen Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 har hørt en del skal møte opp på slipperiet klokka åtte. Men det er vel bare å ta runda i byen så finner man jo fan så fort ut hvor folka er :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin4 Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Scoobydude skrev: har hørt en del skal møte opp på slipperiet klokka åtte. Men det er vel bare å ta runda i byen så finner man jo fan så fort ut hvor folka er :cool: Hvem smarting er det som har kommet med sliperiet??? Nordbyen, byggmaker, hegdal eller lidl er tingen. Kan feks liste opp negative ting med sliperiet 1. GRUS! 2. Bilen blir møkkete 3. Steinsprut! 4. Felgene blir slitt hvis man gasser for mye på ja.... Holder oss til de andre vi, eller? Siter Seat Leon 20VT '01 *VW Golf Cab GLi '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olechr_larsen Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 ja sant nok det.. men hva er vitsen med å gasse så vakent?? da kommer jo bare onkel blå å da er jo moro over knock Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilDuce Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Må si meg enig med Robin4 der... Er mye bedre å ha det på andre steder en sliperiet... Siter 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1998 Nissan 200sx S14a Sportline 1997 Honda Civic 1.5i VTEC-E - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Ill be there... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luzifer Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 I was there! :rolleyes: Men... er det noe "kjøring" i larvikstraktene om dagen a? Kjipt å stå stille hele tiden liksom, og slure på nordby-parkeringa er jo litt åpent spør du meg... Var nede på Hegdal (erre ikke d d heter), var jo ikke sperra av noe mere der iår? men kanksje problemer med vakthold osv? takk for i kveld... varm dyne nå, kaldt å ikke ha vinduer i bilen! Siter To hot for heaven, to fucked up for hell... http://www.dudez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 kom en fyr å ba oss fjerne oss senere, sånn i 24.00 tida eller noe tror jeg, etter det ble det satt opp gjerder. Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 blei mye kjøring på meg den dagen, var det noen feite biler på plass/ noe liv ? bilder anyone? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg