befk Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Tenkte jeg bare skulle legge ut ett bittelite filmklipp jeg har laget. http://div.cybrix.no/ascona/ascona.wmv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantapanta Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 flott bil :) Siter Im lucky manta power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Trenger ikke bestille film med diskret avsender fra Sverige nå..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Pen bil, så digg ut å kjøre, stiv og fin. Er planen å dra på noen banetreff til sommern? Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
befk Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Pen bil, så digg ut å kjøre, stiv og fin. Er planen å dra på noen banetreff til sommern? Ja, det er planen. Men, vi får se hvordan det går... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Feit bil. Men burning er ikke min ting, sladding er kjekt, men ser ikke vitsen eller morroa i å burne gummi. Er mer interessert i å høre specs på bilen, lese og se bilder. You fix ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Mars 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2005 PEN bil.. håper å se deg på treff til sommern. Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
befk Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Feit bil. Men burning er ikke min ting, sladding er kjekt, men ser ikke vitsen eller morroa i å burne gummi. Er mer interessert i å høre specs på bilen, lese og se bilder. You fix ? http://www.bilsiden.net/index.php?p=visbil&carid=100001 Der står det noe informasjon..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg