Glacius Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Hey guys this is my first ever try at the Range ROver im quite pleased with the resault .o and i know there are error i only used 4hours so dont excpect a miracle :lol: i know its not perfect ;) i just wanted a new concept i dont care about realism all brushed except the obvious " Thr oRig the wip as u see i rebrushed the car And my FORMER Concept Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carfreak Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 ShiiiiiT! Dn var heftig! Siter Ja Da! sombrero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruCe Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Like pent som alltid! Spør du meg så er dette så perfekt en mod kan være, med absolutt nydelige refleksjoner! Siter 88 Golf 2 Syncro 72 Opel Manta A (laangtids prosjekt) [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 er det bare meg eller ser det ut som om panseret vipper opp på høyre siden av bilen?? ellers, fet mod.. likte den bedre som 2 dørs jeg da.. men du fikk den til å se bra ut med 4 og så :) (videre prosjekt på denne.. lage spyder eller cab utav den ;) da seff i 2 dørs..hehe) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 makan.. er noe av det beste jeg har sett. bortsett ifra at den er litt slurvete enkelte plasser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Pen modd.. Allikevel er utgangspunktet en butt ugly bil. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 ser ikke så veeldig ekte ut men :titties: niice Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 sjukt..... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg