-Supraguy- Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Er lenge siden jeg moddet nå. Lagde en ganske enkel mod av en Chevrolet Silverado. Og hvis noen klager på at den er for lav, så må det skjønne at det fins high jackers eller hva det heter :D http://www.socalcustoms.com/index2.htm Ris, ros?? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruCe Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Var kul den! Hadde du fått til et kjettingratt så hadde den jo vært perfekt :) Siter 88 Golf 2 Syncro 72 Opel Manta A (laangtids prosjekt) [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Var kul den! Hadde du fått til et kjettingratt så hadde den jo vært perfekt :) Hehe, takk. Det kan nok bli vanskelig. Noen flere? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Var en pen bil dette ja supraguy Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 felgene så litt feil ut på en eller annen måte! veit ikke hvordan men!! og så er det at veien bare PLUTSELIG blir bakken mørk bak bilen!! hehe sry kunne ikke dy meg! :D :rolleyes: Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 felgene så litt feil ut på en eller annen måte! veit ikke hvordan men!! og så er det at veien bare PLUTSELIG blir bakken mørk bak bilen!!hehe sry kunne ikke dy meg! :D :rolleyes: Ja, det med bakken vet jeg :D Skjønner ikke hvordan jeg skal få fiksa det, er ikke så farlig. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hYped Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 det med bakken er lett da ... bare bruke eraser tool og ta vek asfalten helt frem til kanten der dt kommer snø ;) så ser det litt mere ekte ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg