Era Skrevet April 24, 2002 Rapporter Share Skrevet April 24, 2002 Rettelse ny feil følger :D Detta er siste oppdatering jeg har fått melding om: Det er samling på Døgnet dvs Shell v/innfarten til Tønsberg kl18:00 så avreise til Jarlsberg Travbane kl 20:00 Hva som skjer etter det er det ingen som vet.... Foreløpig --------------------------------------------------- Hei fikk SMS om at det er samling på Jarlsberg Travbanen rett uttafor Tønsberg i 30 Aprli kl 21:00. For avreise til natt 1 mai cruise mm :D :D :D Så møt opp ALLE er velkomne det er bare å komme og ha det morro og møte andre bilintresserte mennesker av alle slag. Detta blir kuult og garantert HARRY mvh Era PS! Lurer på hvor mange av Sosseguttene Tøsnberg gatebil klubb som dukker opp jeg... :roll: Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet April 24, 2002 Rapporter Share Skrevet April 24, 2002 Sukk...... slådda blir ikke ferdig til da... men... :) jeg leier prøveskilt til gamle Rekorden :D Den er litt harry..... LOL C ya ???? Think soooo...... :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet April 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2002 Jau da er det crusing fra Døgnet 20:00 i morra og runde rundt også til Travbanen som gjeller da. I Tønsber detta asså. Men hva skjer noen som vet hører også at det skjer ting i Porsgrunn? Så er det Tønsberg eller Porsgrunn??? Spille regentlig liten rolle med detta møkkaværet og bilen er ikke feridg selv om det hjelper det hjelper bare han som skal lage deler er rask nå så... Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet April 29, 2002 Rapporter Share Skrevet April 29, 2002 Har hørt at det skjer i Tbg OG Porsgrunn. Jeg kommer desverre ikke i børsa mi.. Men fikk skiltene i dag da!! :D Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet April 29, 2002 Rapporter Share Skrevet April 29, 2002 umpfh... Rekorden er ikke klar, så da blir det alternativ fremkomstmiddel... :rolleyes: Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg