ja9^ Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Hei. Har tenkt på å kjøpe meg luftfilter nå, for å få litt golyd i kjerra ;) Har en mondeo 93. glx 2.0 Har en litt fisen lyd i bilen nå pga tom kat. så tror det kan hjelpe litt med nytt filter. Selv om eksosanlegget på byttes en gang også, men det for bli senere. Uansett, ville bare spørre om slike luftfilter-KIT til rundt 1500,- (+/-) inneholder rør til motor eller om det bare er kaldlufts rør som skal til filteret liksom. For resonansboks ++ må jo vekk skal det bli gang, så jeg trenger rør fra motor til filter... noen som vet om det følger med? Mvh Jan Arild Siter Mondeo mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Om du snakker om kit så skal alt følge med. Jeg har laget dette selv, men resultatet kan bli noe sånnt som dette Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 slik ser det ut hos meg.. fant ikke noe digert bilde i farta :rolleyes: Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ja9^ Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 å hvilket kit er det du har da jackpot? :) Siter Mondeo mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 ctamotorsports sombrero se under contour! bråker noe inni helvete, hører ikke eksosanlegget på full gass.. selv uten kat..! Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg