Gå til innhold

Trenger ny rotor og fordeler jeg :)

Ranger emnet


lars-frr

Anbefalte innlegg

Bilen går fortsatt ikke som normalt , men mye bedre !! Med engang jeg starter så sliter den litt med å få trutall og snekke lyden er der. Men blir borte etter litt kjøring og motoren går ok. Men den ligger veldig lavt på turtall når jeg lar den gå på tomgang+ at den bruker mye bensin og det er en ekkel lukt der også.. Hva nå ?

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sjekket oljen nå , lukter bensin av den +at den er veldig tynn viker det som ;( Gåen toppakning kanskje ...

 

hvordan er eksosen fra den? mye røyk?og bruker mye vann? toppepakkningen e sikkert røket då ja:( lukter bensin? hadde en kamerat som hadde en e30 som blandet bensinen med oljen, altså han startet opp og stengte den etter noen min, og da var oljen full i bensin, men det tror jeg var stempelringene som var gåen!

 

golf e golf:)

 

håper det ikke e så mye:)

 

lykke til :rolleyes:

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei kommer ikke mye røyk. Men den soter når jeg gir gass da motren ikke er som den skal.. Dvs om morningen når jeg skal på jobb. Da går den greit opp til 3000 omdr og der stopper det.. Da vil den ikke mer liksom,klarer ikke å få mer turtall og bilen får den snekke lyden/Boble. Det er da den soter.. Kjører jeg bilen varm så er den bedre dvs ikke noe sotin eller boble lyd,men motoren yter fortsatt ikke alt ... Byttet olje og allt for 4 dager siden, da var oljen helt fin. Merklig at den har blitt sånn nå..

 

Ang vann så vet jeg ikke..Har alltid minsket, sli kat jeg har måttet fylle på. Men var ihvertfall bare en lekasje som jeg aldri har fått fiksa

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei kommer ikke mye røyk. Men den soter når jeg gir gass da motren ikke er som den skal.. Dvs om morningen når jeg skal på jobb. Da går den greit opp til 3000 omdr og der stopper det.. Da vil den ikke mer liksom,klarer ikke å få mer turtall og bilen får den snekke lyden/Boble. Det er da den soter.. Kjører jeg bilen varm så er den bedre dvs ikke noe sotin eller boble lyd,men motoren yter fortsatt ikke alt ... Byttet olje og allt for 4 dager siden, da var oljen helt fin. Merklig at den har blitt sånn nå..

 

Ang vann så vet jeg ikke..Har alltid minsket, sli kat jeg har måttet fylle på. Men var ihvertfall bare en lekasje som jeg aldri har fått fiksa

 

kan jo nesten høres ut som en vakumslange eller noe som e smeltet, og e liten gjennomgang i? har du sjekket de som ligger bak gasseren?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår