Hazert Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Nå har jeg fått gjort ferdig siden, har hatt mye å gjøre fortiden så det tok litt tid før den ble ferdig. Håper siden kommer til nytte, bare å begynne å legge opp guider :) - http://diy.7kt.net Finner dere feil på siden så er det bare å si fra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Så bra ut den, bare å få ut howtoene nå da :D hehe ;) flott tiltak ! Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 ja, bare en haug med guider som mangler nå ja :) Skal skrive noen jeg også når jeg begynner med montering av senkesett og diverse styling. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Nydelig! Håper folk er flinke til å legge ut guider :) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Jeg kan snart legge ut en om hvordan du tar av drivakslingen :D Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Kun guider vi har skrevet selv? Jeg kan sikkert bidra med noen når jeg begynner å modde bilen.. Vente til det blir varmt ute :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Foreslår en funksjon som lar deg skrive inn spørsmål til hver enkelt guide. Foreslår også at artikler publisert på engelsk skal oversettes av innsenderen før den skal få komme inn. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 ..og hva med en kategori som gjelder for alle biler og alle VW? Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Foreslår en funksjon som lar deg skrive inn spørsmål til hver enkelt guide. Foreslår også at artikler publisert på engelsk skal oversettes av innsenderen før den skal få komme inn. Tenkte på kommentar felt i bunnen av guiden, hvor man kan f.eks skrive et spørsmål så kan eieren svare. Men det kan jeg se å få gjort i morgen. Ja, siden er jo norsk, da må man skrive norsk også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 La nettop inn en guide, og tenkte jeg skulle dele noen tanker med deg.. Når du går inn på freks Golf III, så burde kanskje teksten under "Overskrift", dvs teksten med navnet på DIYn være en link? Hadde gjort navigering lettere. Ser du har Jetta, men ikke Vento.. Kunne det ikke vært en mulighet å kombinere Golf1 & Jetta1, Golf2 & Jetta2, Golf3 & Vento og Golf4 og Bora? Motor og alt er vel likt, bortsett fra grillen, og bak c-stolpen.. Og golf3-folket må legge inn flere guider hvis det skal bli noe liv i den siden! Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 ..og hva med en kategori som gjelder for alle biler og alle VW? En generell kategori? Som kan inneholde sveis, pussing, polering, lakk og sånt? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Fikset generelt kategori nå, var ikke så dumt det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Genialt. Så du hadde fikset linkene og :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 jepp :) er utrolig kjekt når alt ligger i database, bare et lite tastetrykk så ligger kategorien både på i menyen, i legg til feltet og endre feltet :) fort gjort :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg