Hazert Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=65249 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=65249 Den er god :) skal få tatt bilder og lagd en guide neste gang jeg skal til med sånt... Skulle hatt en link til siden liggende på forumet fast da.... klistre en tråd i forumet med denne på hvis mange legger inn DIY guider muligens ? Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 klistre den fast den som kan :) vet ikke hvordan man gjør det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 klistre den fast den som kan :) vet ikke hvordan man gjør det. Må kontakte moderator da... må først få inn en del innhold på den sida før vi kan spørre om det.... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 ja, får vente til innholdet blir bra :) Driver å legger opp en liste over flere biler jeg skal putte inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 ja, får vente til innholdet blir bra :) Driver å legger opp en liste over flere biler jeg skal putte inn. For vel nesten skrive en liten forklaring til utrykker DIY, da det sikkert ikke er alle som helt vet hva dette er.. DIY betyr Do it yourself.. Cluet her er at folk skal lage en slags bruksanvisning av forskjellige jobber de gjør, helst med bilder og trinn for trinn informasjon... Man trenger ikke være noen hardcore bilmann for å legge in tråder her, like viktig med tråder som er ordentlig skrevet om bremsebytter, oljeskift og cluch skift, så de som kan enda mindre bil, får en plass de kan se på hvordan ting gjøres.. Folk kan også legge innn tråder på modifokasjoner, motortrim, interiør arbeider og styling for de litt mer viderekomne o.l... Kommer til å legge inn en god del tråder selv etterhvert som jeg gjør ting, så håper flere følger i mine spor, så blir dette bra.... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg