Gå til innhold

Mitsubishi Lancer 1995

Ranger emnet

mighty

Anbefalte innlegg

Jeg vet iallefall en ting heretter..

Jeg skal kun bestille dekk hos eiker, det er det de kan best.

Får vell se på den siden senere tommy, har ikke tid akkurat nå..

Hadde vært kjekt om du hadde sendt de Tüv papirene:)

Mail adr: apriliajustin@hotmail.com

Skal forresten senke bilen bake på mandag eller tirsdag, da kommer det fler bilder:)

-Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil

-Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil

*Mazda RX7 Type R 1993 (solgt)

*Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert)

*323 GT-X 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg fått senket bilen, er egentlig veldig fornøyd med det.

Den er blitt litt stivere,

men demperene framme er ikke helt på topp, så de må nokk byttes snart.

Bilde80.jpg

Bilde81.jpg

Bilen ble ganske lav, men vises ikke så kjempegodt forfra da fronten er en del høyere enn hva den er under motoren,

tar nedi litt for mange plasser, men må vell lære meg å kjøre litt lavere bil nå.

IMG_1502.jpg

IMG_1508.jpg

IMG_1505.jpg

i går la jeg om til sommerdekk, dekkene som står på framme er ganske utslitte, har nye liggende, men tenkte å bruke disse litt mer.

Det ble en helt annen bil når jeg fikk sommerdekkene på,den satt utrolig mye bedre, sinnsykt deilig:)

IMAG0038.jpg

IMAG0032.jpg

IMAG0033.jpg

jeg greide selvfølgeli å kjøre meg fast på en parkeringsplass i går, tok 30 min før noen gadd å hjelpe:S

IMAG0045.jpg

i dag har jeg tenkt å pusse ned tromlene å lakkere/male dem svart, for det ser helt jævli ut med all den rusten.

jeg skal begynne med scoopet om ca 3 uker, drar til bergen på utplassering på søndag å skal være dær i 3 uker.

åjada, har tenkt å få tak i front fanger og sideskjørt, men er så jææævli dyrt..

*323 GT-X 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, bilen så jammen stakkarslig ut på den plassen du kjørte fast :D Var det på grunn av sommerdekkene eller var den for lav?

Bilen så veldig fin ut nå syns jeg, spesielt med sommerfelgene, er det 15"? Hvor mye lavere ble bilen din? Jeg målte min og prøvde å ta noen før-bilder av bakkeklaringen på litt forskjellige steder på karosseriet...senker min på mandag. Er spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, bilen så jammen stakkarslig ut på den plassen du kjørte fast :D Var det på grunn av sommerdekkene eller var den for lav?

Bilen så veldig fin ut nå syns jeg, spesielt med sommerfelgene, er det 15"? Hvor mye lavere ble bilen din? Jeg målte min og prøvde å ta noen før-bilder av bakkeklaringen på litt forskjellige steder på karosseriet...senker min på mandag. Er spent.

var nokk en kombinasjon av sommerdekk og senking, bilen "seig" gjennom snøen, og begynnte å "henge" seg fast..

har målt, og kom fram til ca 30 mm lavere bil..den er lavere forran enn bak.

AnDtHo: er klar over det, men ser ut som at det mangler flere deksler under der..

nå har jeg pusset tromlene og lakkert dem svarte, har bilder, men det ble så mørkt at er ingen vits i å legge dem ut..

nå kommer dessverre ting til å stå helt stille i 3 uke pga jeg drar til bergen i morgen

Edit:

Tommy: fått noe svar fra folka med stabstag?? andy's autosport eller noe?

*323 GT-X 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel vårsnø er jo uansett ikke det som bærer ett tonn med bil best heller..

Nei Andy's lar vente på seg med svaringa gitt. Har gått en uke eller to nå tror jeg. Men på Ebay kryr det av "strut bars" til Mitsubishi Mirage da. Jeg skal kjøpe derifra tenker jeg.

Eventuellt kan du kjøpe fra http://www.arospeed.com vil jeg tro, det er jo de som lager stagene Andy's selger. Og de har egen webshop.

HER kan du forresten lese om hva som skjer med bilen min for tida. Går litt sakte der, men.. Det var det forumet jeg anbefalte deg tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du måtte ikke kappe fjærene eller noe sånt tull som Eiker påstod? Var hos en kamerat av pappa idag som skulle hjelpe meg med å senke bilen og sette på nye støtdempere. Men han var plutselig overbevist om at bilen kom til å bli høyere når jeg fikk på de fjærene da han så de.. Jeg argumenterte med at jeg hadde sett en annen (altså deg) som hadde senket sin Lancer med samme fjærene og at den ble 3 cm lavere, men neeeeei...det var helt feil. :rolleyes:

På toppen av alt passet ikke de gule Koni demperne jeg hadde kjøpt meg. Så de må jeg levere tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider