Gå til innhold

Mitsubishi Lancer 1995

Ranger emnet


mighty

Anbefalte innlegg

  • Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Uansett ikke lov å kjøre forbi i kryss :(

 

nei han brukte ikke blinklys..

 

hvis jeg får muligheten så skal jeg selge deler fra bilen ja!

 

bilen blir kondemnert, blir alt for dyrt å rette oppigjen..

 

mvh Justin

-Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil

-Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil

*Mazda RX7 Type R 1993 (solgt)

*Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert)

*323 GT-X 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei han brukte ikke blinklys..

 

hvis jeg får muligheten så skal jeg selge deler fra bilen ja!

 

bilen blir kondemnert, blir alt for dyrt å rette oppigjen..

 

mvh Justin

 

hadde rimelig høy fart?? fytti å kjipt slik. ene kolegaen smalt nettop sin bil på akkurat samme måre som deg :( og sef ingen blinklys fra han forran angry

kondolerer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde rimelig høy fart?? fytti å kjipt slik. ene kolegaen smalt nettop sin bil på akkurat samme måre som deg :( og sef ingen blinklys fra han forran angry

kondolerer!!

 

 

vi hadde ca 50..

 

er utrolig lei for dette altså..

 

hvem sin skyld ble det hos han kolegaen da?

-Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil

-Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil

*Mazda RX7 Type R 1993 (solgt)

*Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert)

*323 GT-X 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var kjipt mighty. Bilen begynte å bli ganske fet mot slutten. Likte ikke at dere/venn/du (husker ikke) prøvde å kjøre mot en Evo VIII. Riktignok var bilen din fet utseendemessig, men det blir litt "ricer" effekt når man kjører en 115 hk bil med overkill vinge og japsepotte mot en 260 hk, firehjulsdrevet gateracer. Uansett, det var kjipt at det skulle ende slik.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis jeg får selge deler fra bilen så skal dere få vite, men er ikke sikker på hva jeg skal selge, "sportsfiltret" har jeg allerde montert på mamma's lancer, lurer også på om jeg skal montere potta på bilen,men er ikke sikker på om hun blir så begeistret for det..men vinterfelgene selger jeg ikke, de skal på mamma's lancer uansett. Men stolene er nesten garantert til salgs..

 

ganske kjipt at den ene sommerfelgen har revnet ca 15 cm, hvis ikke ville jeg solgt de, syns de er ganske så fine!

 

får håpe jeg får vite mere i morgen(mandag)

-Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil

-Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil

*Mazda RX7 Type R 1993 (solgt)

*Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert)

*323 GT-X 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj...kunne tenkt meg sommerfelgene dine og brukt de som vinterfelger...

 

Men jeg kunne hatt bruk for lokket til armlenet ditt. Har lent meg så mye på mitt at det har sprekt.... :hammer

 

Og hvis du ikke har bruk for baklykteglassene dine kunne jeg tenkt meg de til en fornuftig penge også. Har lakkert mine røde, og vet ikke hva de sier på det neste gang jeg skal på Eu-kontroll..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj...kunne tenkt meg sommerfelgene dine og brukt de som vinterfelger...

 

Men jeg kunne hatt bruk for lokket til armlenet ditt. Har lent meg så mye på mitt at det har sprekt.... :hammer

 

Og hvis du ikke har bruk for baklykteglassene dine kunne jeg tenkt meg de til en fornuftig penge også. Har lakkert mine røde, og vet ikke hva de sier på det neste gang jeg skal på Eu-kontroll..

 

 

baklykteglassene og lokket til armlenet skal du få for en fornuftig penge.

jeg lakkerte også glassene røde, men ble mere rosa enn rødt,så jeg vasket det av igjen.

-Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil

-Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil

*Mazda RX7 Type R 1993 (solgt)

*Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert)

*323 GT-X 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår