Gå til innhold

Mitsubishi Lancer 1995

Ranger emnet

mighty

Anbefalte innlegg

Sendte tilbake senkesettet for tre dager siden og fikk telefon fra Eiker motorshop idag. Tror jeg snakka med han samme fyren som du syns var litt sur og lei...

Han sa "har ikke jeg snakka med deg før a?" Mulig det var deg han sikta til da?

I hvertfall mente han at senkesettet skulle passe om hverandre og at det ikke var noe problem. Selvfølgelig fikk han meg til å høres ut som en totalt idiot fordi jeg ikke hadde prøvd settet på bilen før jeg sendte det tilbake.

"Ååååååååååååå du har ikke prøvd det på bilen nei? Nei nei..... Du hakke PRØVD det på bilen??? :rolleyes: "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

stolene var jo tøffe, tror jeg handler meg sånne jeg, om det er mulig å fjerne type r merket..

MeSs

sikler på slike stoler selv.....er jo bare og sy et annet merke f.ex "BMW" el.no over type R merke.....akkurat merke er vel det minste problemet...passform, understell er vel det som er viktigst....hehe

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikler på slike stoler selv.....er jo bare og sy et annet merke f.ex "BMW" el.no over type R merke.....akkurat merke er vel det minste problemet...passform, understell er vel det som er viktigst....hehe

Det kan man bare sveise selv ;)

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan man bare sveise selv ;)

MeSs

jeg ska bruke det orginale volvo understellet?

mighty: hvordan gjorde du det med understellet?

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte det originale bmw understellet jeg og.. la en plate over det og borra hull til stolen..

MeSs

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er de type-r stolene å sitte i egentlig? kan jo ikke være all verden til komfort i stoler til den prisen...

Lurer litt jeg og.. tenkte jeg skulle handle imorra..

MeSs

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle stikke innom Mitsubishi sjappa her for å høre i morra, eller ringe til Lesjöfors kanskje.

Lesjöfors sa at Colt-settet var lagd for å passe til Lancer og Colt. Både 92-95-modellen og den generasjonen som kom etterpå. Hvorfor jeg hadde fått TÜV papirer som det bare stod Colt på visste de ikke, men jeg fikk tilsendt riktige papirer fra de som det også stod Lancer på via mail.

Så da er det bare å tute og kjøre tenker jeg. kardio.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lesjöfors sa at Colt-settet var lagd for å passe til Lancer og Colt. Både 92-95-modellen og den generasjonen som kom etterpå. Hvorfor jeg hadde fått TÜV papirer som det bare stod Colt på visste de ikke, men jeg fikk tilsendt riktige papirer fra de som det også stod Lancer på via mail.

Så da er det bare å tute og kjøre tenker jeg. kardio.gif

Hallo!

kunne du sendt meg de tüv papirene også tommy?

Stolene er ganske harde å sitte i i forhold til de orginale, men man sitter iallefall fast i de!

Jeg er kjempe fornøyd med stolene.

ting går sakte nå for tiden, faktisk 1 skritt fram og 2 tilbake.

Ble stoppet av onkel politi å måtte rive av sotfilmen framme,

eller komme på biltilsynet på visning, da valgte jeg å rive av på stedet.

nå skal jeg til bergen ganske snart, i 3 uker, på utplassering, så da regner jeg med at det ikke blir gjort noe før mai,

men til da skal jeg få tak i m3 speil og stabstag, også nye dempere framme..da blir det også sommerdekk:)

-Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil

-Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil

*Mazda RX7 Type R 1993 (solgt)

*Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert)

*323 GT-X 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hah, for en idiot han som sa at du bare kunne kappe fjørene....kapper du fjørene så må du få hærdet det på nytt for at de ikke skal svekkes.......

97. BMW 520iA.

86. Ford Sierra 2.0 ombyggd til IS med 2.9i motor - OMP, Grayston.

92. VW Golf 2 1.6 TDSI.

78. Mitsubishi Galant Colt Sigma 1600.

80. Range Rover Classic 3.5 V8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider