Gå til innhold

Mitsubishi Lancer 1995

Ranger emnet


mighty

Anbefalte innlegg

Jeg så kameraten din kjøre frem og tilbake i Sjøgata stort sett hele kvelden og natta.. Var en del "Hold inne clutchen-brum brum-jeg har 5" potte" kjøring..

 

Jeg skal fortelle han at han er observert!

 

han skal iallefall ikke få låne igjen!

 

fant forresten ut nå nettopp at jeg har frieksos, om det er pga han eller noe annet vet jeg ikke enda..

 

men har fått byttet til greenstuff bremseklosser, kjempebra:):P

-Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil

-Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil

*Mazda RX7 Type R 1993 (solgt)

*Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert)

*323 GT-X 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fant forresten ut nå nettopp at jeg har frieksos, om det er pga han eller noe annet vet jeg ikke enda..

Velkommen i klubben:D

 

men har fått byttet til greenstuff bremseklosser, kjempebra:):P

 

Hvordan var forskjellen fra de orginale, eller var de du hadde helt nedslitt?

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal fortelle han at han er observert!

 

han skal iallefall ikke få låne igjen!

 

fant forresten ut nå nettopp at jeg har frieksos, om det er pga han eller noe annet vet jeg ikke enda..

 

men har fått byttet til greenstuff bremseklosser, kjempebra:):P

kem som har kjørt den nuh?? æ får vel ønsk velkommen æ også

- celica st 185

- kadett e gls 2,0 16v (sedan)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei,det var på grunn av en fartskontroll hvor jeg hadde ALT for mye fart med følgende "getaway".

 

 

men nå er vingen montert igjen.

 

IMAG0207.jpg

 

 

en kamerat av meg fikk låne bilen på torsdag som var, da kjørte han kapp med en Evo 8.

Det gikk visst ikke så bra doh :P

Ehh.... det er vel kanskje en idé å sladde skiltene før du legger de ut her på bilforumet da..? hvis du har stikki fra purken med den balja der... Det er jo ikke et kjent fenomen at purken sitter inne her på forumet og leser mens de ler og kaster popkorn på hverandre nede på kammeret.. idiot?

audi a3 er tingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh.... det er vel kanskje en idé å sladde skiltene før du legger de ut her på bilforumet da..? hvis du har stikki fra purken med den balja der... Det er jo ikke et kjent fenomen at purken sitter inne her på forumet og leser mens de ler og kaster popkorn på hverandre nede på kammeret.. idiot?

 

Hvordan vet du hva dem kaster? :wonder :D

 

satt forseke skruer i hulla

 

Må du lære deg å skrive skikkelig Kristian, så søringene forstår deg heyyou

 

sorry, men jeg skjønner ikke helt jeg

hva er det?

 

Galvaniserte skruer i hullene, tror jeg..:D

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bilen din sånn at den ser ut som om den er høyere foran enn bak i hjulbuene? Irriterer meg skikkelig at det ser ut som om jeg har vært ivrig til å handle på harrytur selv om jeg har satt på senkesett..

 

Bilder av bilen min.

Er mange biler som har lavere bakskjerm en forskjerm, er laget sånn for gjøre plass til forhjuleet når det svinger.. Men hvis bilen ER lavere bak en foran er det dempera det er noe galt med..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke lavere bak enn foran, og demperne mine skal være helt fine såvidt jeg veit. Men det ser ut som om den er 4-5 cm høyere foran enn bak og det syns jeg ikke ser så lekkert ut.

 

På bildene av hjulbuen til mighty så det ut som om det var litt mindre luft rundt framdekket, men mulig han har et nummer større felger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke lavere bak enn foran, og demperne mine skal være helt fine såvidt jeg veit. Men det ser ut som om den er 4-5 cm høyere foran enn bak og det syns jeg ikke ser så lekkert ut.

 

På bildene av hjulbuen til mighty så det ut som om det var litt mindre luft rundt framdekket, men mulig han har et nummer større felger.

Er bare en ting å gjøre med det, senke mer! hehe..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du hva dem kaster? :wonder :D

 

 

 

Må du lære deg å skrive skikkelig Kristian, så søringene forstår deg heyyou

 

 

 

Galvaniserte skruer i hullene, tror jeg..:D

øøø nei forsenke skruer sån m kon på å umbrako å foresten er det christian

- celica st 185

- kadett e gls 2,0 16v (sedan)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår