Gå til innhold

Hjelp: Primera 2.0 LX starter ikke

Mew

Anbefalte innlegg

Heisann

Spør på veien av en bekjent. Det som har skjedd er at den har vært veldig tung å starte de siste ukene. Her om dagen døde bilen bare plutselig. Bilen vil ikke starte. Starteren går, men motoren starter ikke. Bilen er gått ca. 148000. Bensin pumpa er aldri bytta, kan det være den?

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn var min også. Bensinpumpa som var gåen ja. Hadde vel tusla omtredt det samme som den du beskriver når jeg bytta min.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

symptomene tyder på at det er bensin pumpa...! jeg hadde en Audi 80 en gang, og der skjedde akkurat det samme... bilen var av og til tungstaret og begynte å fuske under kjoring og noen ganger stoppa den helt...

hvordan ser bensinfiltert ut? kanskje det også skulle ha vært skiftet...

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Var bensin pumpa ;) Har fått tak i en brukt S14 pumpe å fått bytta nå. Bilen går litt bedre nå :)

Hadde jeg bare fått fiksa den fordømte clutchen så. Hehe. Trenger nye bremseklosser også. så trenger jeg nytt varmeregister. blinklys også. bakluke, bakfanger. Litt som skal gjøres? Finne meg en delebil jeg as:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg bare fått fiksa den fordømte clutchen så. Hehe. Trenger nye bremseklosser også. så trenger jeg nytt varmeregister. blinklys også. bakluke, bakfanger. Litt som skal gjøres? Finne meg en delebil jeg as:P

For ikke glemme venster kanal, høyrforskjerm, frontfanger, inner fanger foran/bak, eksos anlegg, bremseskiver bak osv...

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider