Cato323 Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Æ har en 90 modell 323 som d e bytta motor på te en 92 1.8 16V Dohc. Å i d siste har æ bynnt å få startproblemer etter ei lita stunds kjøring... D som skjer e at bila starte å kjøre helt fint i en liten periode, men når æ stoppe den så vil den itj start nå mer.. så da må æ vente i ei lita stund så kjæm den igjen uten problemer, helt te æ e ut å kjøre igjen å stoppe 2-3 plassa, så stoppe den IGJEN! (plagsomt) Du kan hør at starter prøve å dra rundt, men itj nå som skjer... Æ har bytta bensinfilter, tennplugga, rotor, fordelerlokket, tennkabla å batteri, å renska ut litt drit fra innsuget... non som veit ka d kan vær? -Cato- anger2 Siter -Cato- Mazda 323 sedan 1.8 GTX+ 4wd (Nytt prosjekt) Mazda 323 sedan 1.8I 2wd (Tidl. GTX. Gammelt prosjekt) VW Golf II (kondemnert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 sorry, men offtopic, er bilen din svart og vært kræsjet? har du mazdaspeed klistermerke på den? Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaLaVista Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Jeg tror problemete er at du ikke har GTX motor i den. hehe Meida mulig det er en av tempratur følerne som fucker seg, da får du samme prob tror jeg, send en pm til mazdafun, han her peiling. *S* Good luck!! Men hadde jeg værdt deg hadde jeg montert i en GTX motor. = mye gøyere. Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Men hadde jeg værdt deg hadde jeg montert i en GTX motor. = mye gøyere. .. eller en GT-R motor, enda gøyere. :D Er det ikke dårlig jording en eller annen plass da, eller ev. dårlig kontakt til jording? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato323 Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 ja, du sa nokka om temperatur måleran ja.. hmm.. får vel mer svar på d i hælga når onkeln min åpne panseret på vraket.. Mighty: Nei, har itj en svart 323 nei.. en rød en... Zwan (Offtopic:P):har forresten felles kjente med han som bygga om bila di(hvis du kjøpt den av en trønder da?) så han ska å ta en titt på'n, å om æ får råda, bygg om min å te en GTR... weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:D:D:D:D:D:P Siter -Cato- Mazda 323 sedan 1.8 GTX+ 4wd (Nytt prosjekt) Mazda 323 sedan 1.8I 2wd (Tidl. GTX. Gammelt prosjekt) VW Golf II (kondemnert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg