Gå til innhold

Startproblemer

Ranger emnet

Cato323

Anbefalte innlegg

Æ har en 90 modell 323 som d e bytta motor på te en 92 1.8 16V Dohc. Å i d siste har æ bynnt å få startproblemer etter ei lita stunds kjøring...

D som skjer e at bila starte å kjøre helt fint i en liten periode, men når æ stoppe den så vil den itj start nå mer.. så da må æ vente i ei lita stund så kjæm den igjen uten problemer, helt te æ e ut å kjøre igjen å stoppe 2-3 plassa, så stoppe den IGJEN! (plagsomt) Du kan hør at starter prøve å dra rundt, men itj nå som skjer...

Æ har bytta bensinfilter, tennplugga, rotor, fordelerlokket, tennkabla å batteri, å renska ut litt drit fra innsuget... non som veit ka d kan vær?

-Cato- anger2

-Cato-

Mazda 323 sedan 1.8 GTX+ 4wd (Nytt prosjekt)

Mazda 323 sedan 1.8I 2wd (Tidl. GTX. Gammelt prosjekt)

VW Golf II (kondemnert)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror problemete er at du ikke har GTX motor i den. hehe

Meida mulig det er en av tempratur følerne som fucker seg, da får du samme prob tror jeg, send en pm til mazdafun, han her peiling. *S* Good luck!!

Men hadde jeg værdt deg hadde jeg montert i en GTX motor. = mye gøyere.

93' RX7 FD

88' 323 4wd Turbo (BF Turbo)

86' Daihatsu Charade Turbo

Let's go CRAZY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, du sa nokka om temperatur måleran ja.. hmm.. får vel mer svar på d i hælga når onkeln min åpne panseret på vraket..

Mighty: Nei, har itj en svart 323 nei.. en rød en...

Zwan (Offtopic:P):har forresten felles kjente med han som bygga om bila di(hvis du kjøpt den av en trønder da?) så han ska å ta en titt på'n, å om æ får råda, bygg om min å te en GTR... weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:D:D:D:D:D:P

-Cato-

Mazda 323 sedan 1.8 GTX+ 4wd (Nytt prosjekt)

Mazda 323 sedan 1.8I 2wd (Tidl. GTX. Gammelt prosjekt)

VW Golf II (kondemnert)

Lenke til kommentar
Del på andre sider