Gå til innhold

Fridjows nye bil

Ranger emnet

Fridjow

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått meg sommerens leketøy, e-30 325 90 mod gått 140 000km :)

Litt kjedelig utseende messig foreløpig...og ikke helt flott i lakken, forige eier hadde gjort noen utbedringer på grunn av rust selv, ble ikke helt bra :rolleyes: Så svetter den litt, men det er vel ikke helt uvanlig for en 325.

Men finishen er ikke helt pri, den skal brukes så det viktigste blir å ta den rusten som er. Og få gjort litt med understellet osv så den er litt mer egnet til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer ! Hadde selv 325i med litt godsaker før, helt konge bil.... du kommer til å ha mye moro med den :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal godt gjøres å finne en med så lav KM.. Bilder? :) M-tech2 passer jo på past87 modellene.. ;)

Ikke trimmet senket stylet eller noe, jeg kjøpte den av en butikk som hadde tatt den i innbytte. Forrige eier var en famile far som hadde tatt den inn som flytte gods ifra sverige i 2000 tror jeg det var. Kun gått 6000 siste 2 åra.

Har kun bilde ifra annonsen foreløpig. Det er litt små plukk med den, litt dårlig lakk jobb på begge bakskjermene,ene kanalen og bak baklysene. Så svetter den litt i forkant, får se om jeg bytter topp pakning etterhvert+overhale toppen.Sjekket olja og det var litt "majones" der, ikke sikker på om det kommer av lekkasjen eller at det ikke er byttet olje på to år :rolleyes:

Første pri blir motoren, noen med erfaringer og innspill på området?

Takk til dere andre forøvrig, fornøyd så langt :D Og utrolig deilig å være kvitt omegaen...

beemern.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider