silvergti Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 greit det :) skjønte bare ikke hva jeg hadde gjort galt... :) Du har jo ikke gjort noe galt, du er jo en kjernekar som ga meg historie! som er flott!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokatommy Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 kan sikkert høre med bygg-herren om det er noe spess du lurer på.. Siter http://www.200sx-ogn.org/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Gleder meg sinnsykt til å flytte. leie går ikke ann lenger....litt for mye støy av ugene over meg...og penger som jeg aldri ser igjen...joa, var greie på golfen, men ble jo så høy...med 17". Felgene som satt på dama sin i sommer er 18" med 215/35 ... litt usikker på hvor breie, men kan se etter, dritpent syns jeg. noen syns det er digert på golf3, men jeg syns den kler dem..syns personlig at golf 3 skal ha store felger, ell små med BREI kant.... Tviler ikke på at det blir mye bråk der,,hehe hører de jo helt bort hit :P Synes felgene på dama di sin bil passet veldig bra,18" kan bli bra det, så lenge eikene ikke er så lange og rette, skulle likt og visst bredden på de..er det valset noe på bilen hennes`? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Tviler ikke på at det blir mye bråk der,,hehe hører de jo helt bort hit :P Synes felgene på dama di sin bil passet veldig bra,18" kan bli bra det, så lenge eikene ikke er så lange og rette, skulle likt og visst bredden på de..er det valset noe på bilen hennes`? litt offtopic men..det får gå. ja, for noen dritunger, blir så jævla irritert på de... så i boden nå, de ligger nederst,under chrome felgene, jaja tenkte jeg, må jo nesten sjekke siden en nabo vil vite det... må bare løfte litt først, vent litt......er 7,5 * 18 og impress på 35.. AEZ felger. 3ern er ikke valset, ingenting er gjort med innerskjermer ell noe ting, satt kappet 35 senk på den i sommer, men nå har jeg bytta ut, til 60 senk og tatt 4-hjuls kontroll, går nok bra ska du se.. godt å se dem igjen, blanke å fine, chrome felgene altså,sto PRIME USA på en eike på innsiden og et serienummer.. ble nesten blenda..nå vart jeg annpusten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 jøss..tusen takk for at du sjekka så fort :) har selv kjøpt 7,5x17, så får satse på at de går på uten så altformye træl..de har impress på 40, så må vel finne frem noen spacere... vet du bilen til dama di er valsa? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 sjekk innlegget, tok litt edit der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 kan sikkert høre med bygg-herren om det er noe spess du lurer på.. JAja, det hadde vært strålendes, skikkelig saker! kan du høre om han vet lakk koden? den skulle jeg hatt! så jeg fikk riktig farge. hvor mye han ga for felgene,hvis han husker, trur de er ganske dyre.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokatommy Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 skal høre jeg... ser han ikke hver dag, så smør deg med tålmodighet,men d kommer... :) Siter http://www.200sx-ogn.org/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 skal høre jeg... ser han ikke hver dag, så smør deg med tålmodighet,men d kommer... :) Nice! Nydelig, can't wait... håper han husker fargekoden, hadde vært strålendes og utrolig mye til hjelp når jeg skal få lakkert litt deler... :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokatommy Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Nice! Nydelig, can't wait...håper han husker fargekoden, hadde vært strålendes og utrolig mye til hjelp når jeg skal få lakkert litt deler... :titties: fargen er en vag farge, Lindengrûn trodde han det skulle være. Siter http://www.200sx-ogn.org/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Er ganske sikker på at det er lindengrün, den stammer fra seat Det går en Seat Cordoba GTI i her i søre ål med denne fargen. Du kunne sammenlignet med den..' : ) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Er ikke den seatfargen litt skarpere i fargen liksom? men hva vet jeg egentlig.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokatommy Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Er ikke den seatfargen litt skarpere i fargen liksom? men hva vet jeg egentlig.. det trodde jeg også ,men jeg klarer ikke å se det ut av bildet der... Siter http://www.200sx-ogn.org/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 vet ikke..er godt mulig at seat'n er skarpere.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokatommy Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 søkte litt på nettet nå ... linden grün tror jeg er riktig på jettan. funnet igjen fargen på andre biler og det ser veldig riktig ut... glemte å skrive at det var ikke han som bygde bilen jeg snakket med ,men en som var med å bygde litt! det er også Sønn til han som lakkerte den ,så tror ikke han bommer. Siter http://www.200sx-ogn.org/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg