silvergti Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 sinnsyk fet jatta ja, digga fargen egentlig. Bra at ikke alle har de samma fargene ;) skulle gjerne sett flere bilder :D Lykke til videre! :) takk for skryt mandt :cool: , artig å høre, flere bilder kommer etterhvert, men må bare vente litt før snøen forsvinner, står jo parkert nå, under "dynen" sin..*hehe* var å så på den ista, stod der trygt fremdeles og ventet på bare veier og sol.. :) enig med deg, at det er bra at alle ikke har samme farge, litt bra at alle ikke kjører orginal fargen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 slenger meg på mandel på lyden i golfen din ass! den er deilig! grøss nedover ryggen nåru gir på! hehe liggi en god del bak deg å skrudd ned anlegget å opp med ruta! hehe! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Fargen er metallic sant? Er ikke metallic lakk nei, er Acryl, uten klarlakk og greier...så Helios hadde rett i sitt utsagn.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 slenger meg på mandel på lyden i golfen din ass!den er deilig! grøss nedover ryggen nåru gir på! hehe liggi en god del bak deg å skrudd ned anlegget å opp med ruta! hehe! :D litt offtopic... takker takker, joa lyden er grov den..hehe litt sånn rally-preget syns jeg, blir skarpere og skarpere ved høyere turtall... yodude men bare ble slik, etter litt mekk...*hehe*.... gjorde et par forsøk på anlegget før jeg ble fornøyd med det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 litt offtopic...takker takker, joa lyden er grov den..hehe litt sånn rally-preget syns jeg, blir skarpere og skarpere ved høyere turtall... yodude men bare ble slik, etter litt mekk...*hehe*.... gjorde et par forsøk på anlegget før jeg ble fornøyd med det.. hehe.. go lyd! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Mars 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Da skjer det ørlite-grann her igjen.. doh Snakket med fettern min her i går (lakkerer) og spurte om han hadde noe mening om fargen kunne være Lindengrün, han var ikke helt sikker, men han kunne blande en liten skvett så jeg fikk sett. Når han jeg møtte han seinerer så sa vi begge 2...FY F... fargen var feit den, men var laaaangt fra jetta fargen min :( Fargen er nesten selvlysende, mer gul, mindre grønt, og lyser GODT opp!! Han snakket også på at fargen kom fra rundt 77.. (husker ikke alt han sa) Kunne godt tenkt meg den fargen jeg, men blir nok ikke på denne bilen.. Da jeg har funni ut det også, fortsatt på leit etter fargen...?"!%"#! Legger ved et bilde, av fargeprøva (sorry dårlig bilde, tatt med mobilen, denna kortlesern til dig.kamera har streika...*igjen*) litt vanskelig å se på bildet, men mye bedre i Live.... Så fargen er nok som på denne Seat'n:(lindengrün) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Mars 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Drev å trykka litt på mobilen i stad og fant noen flere bilder: (men dårlig kvalitet) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokatommy Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 da finnes de flere farger som kalles linden grønn... skal høre til uka om de muligens har lakk koden... Siter http://www.200sx-ogn.org/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Mars 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Det hadde vært kjempefint om du gadd :) takk for hjelpen! god kar. Hadde vært supert med lakk koden, så hadde det blitt riktig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Mars 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Liten oppdatering, slik står altså bilen å venter på sommer og sol... og sommersåler... pakket godt inn, isolert av snø og grønn plast: (sorry, dårlig bilder, mobilkamera!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Går det ikkje ann å få sendt inn eks. tanklokket til lakkeringsfirma som har en sånn sak som kan lese av perfekt åssen farge du skal ha blanda da? Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Liten oppdatering, slik står altså bilen å venter på sommer og sol... og sommersåler... pakket godt inn, isolert av snø og grønn plast: (sorry, dårlig bilder, mobilkamera!) nemmen slik trenger den da ikke stå nå? Bare rydd den frem og kjør på! går fint med sommersko nå! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Jeez: Blir nok i orden med lakken etterhvert... ordner seg nå, har funni den på et fargekart, skal nedom høystad en dag å få bestilt lakk... :) :) Så får lakkereren ordne resten, han som har delene som skal lakkeres så.... NoLimit: Skal få lov til å stå en måned til, da blir det sommersåler og skabbsenk.... Ser jo spaden der på bildet, begynte så vidt å grave litt, men bestemte meg for at den kan stå en måned til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Hehe...fant igjen tråden min jo. Solgte denne bilen i fjor sommer til en unggutt fra Drammen. Var helt vill, skulle absolutt ha den. Brukte vist 35000,- på den han, lamda-dører ny fanger forann, proffsota ruter + ny lakk (noe slik lilla-rosa perlemor) Noen fra drammens området som så denne? bilder..... Rakk aldri å se den før den ble vrak R.I.P..... noe som var Jævlig synd... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg