boof Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 er det noen i trondheims-området som vet om noen som sveiser plast?? jeg skulle ligge litt brei i dag, men så ble den bare breiere å breiere, tilslutt ende jeg oppå en snø/isfonn wtf? på forhånd takk Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lupez Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Ring 91799013 du :) er på stjørdalen da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Jeg trenger noen som sveiser plast på Østlandet...anyone?? notin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Jeg trenger noen som sveiser plast på Østlandet...anyone?? notin http://www.nettkatalogen.no/firmainfo/holms_biloppretting/1958991902.htm Siter Proff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg