Gå til innhold

Erfaringer med http://www.tsracing.no/?

Ranger emnet

slayer

Anbefalte innlegg

Noen som har vært borti disse gutta?

Vurderer å trimme min HDi der og lurer derfor på om det er noen som har noen erfaringer med dem?

Takk for alle svar.

Har ikke vært kunde der for å si det sånn. Men de fleste jeg har sett er veldig fornøyd med TS-Racing og anbefaler disse. Jeg vil tro at arbeidet der gjøres grundig og raskt siden alle bare har positive ord å si om TS-Racing. Så dette er nok helt "trykt" å la dem trimme bilen din! :)

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre.. :)

Men en ting: Er det en Peugeot du skal trimme? Kan ikke se at TS-Racing trimmer Peugeot men... Kanskje jeg som tar feil her? På hjemmesiden dems står det jo bare at de trimmer Audi, VW, Seat, Skoda, Porsche, Mercedes, BMW og Volvo...Men ikke sikkert det er Peugeot du skal ha dit i det hele tatt, så jeg skal holde kjeft jeg! ;) hehe

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har vært borti disse gutta?

Vurderer å trimme min HDi der og lurer derfor på om det er noen som har noen erfaringer med dem?

Takk for alle svar.

Jepp har brukt TS Racing til diverse oppgradering (chip, bytte av luftfilter, eksos og dumpventil) og har kun lovord å komme med. Seriøse gutter som tar kunden seriøst og også hjelper deg hvis du skulle være så uheldig å få noe problemer etter evt chiptrimming e.l. :)

Vennlig hilsen RK

Lenke til kommentar
Del på andre sider