jettamaster Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 kva funksjon har eit vakuummeter egentlig?? kva vakummslanger skal den kobles til?? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassbone Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Er ikke dette som også er kalt "økonomimeter" eller? Når du er for hard på gasspedalen går nåla over på et rødt felt som sier at du er slem gutt og bruker mye bensin.. Siter '93 Mercedes 300TDT min sin! '96 Audi A6 Avant 2,5TDI konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Er det som kalles "økonomimeter".. og du bruker faktisk mindre bensin vist du holder på det grønne området.. Du kobler det på innsugs manifoilen. Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Februar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 oki. men eg har ingen slanger som er vakuum på innsuget. bare ein til bremseforsterkeren og kjøling. einaste vakuumslanger eg har er fra fordelaren til gasseren og fra gasseren til gasseren. (4cm lang) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 hva skal du med vakummåler? Det fungerer fint å koble den opp på den vakumslangen der. Kun er frogrener som skal til, men tror ikke det er lurt med for lang slange på den.... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg