Gå til innhold

Henta meg Golf i dag

Ranger emnet

Laaars

Anbefalte innlegg

Ja, når det først kommer så virker det som alt kommer på en gang doh

Hm, jeg får prøve litt mer... huff.

Må jo det :)

Har litt planer i hodet, store planer. Og når jeg først skal plukke den helt fra hverandre og bygge opp igjen fra scratch så ser jeg jo ingen grunn til å ikke gjennomføre disse planene. :) Blir jo også et lite lære-prosjekt, men jeg er innstilt på å klare det iallfall så jeg håper det går. hehe

Bare en liten nedtur i dag, men dette er jo bare for å gjøre den klar for en liten prøvetur før jeg starter prosjektet. Har lyst til å prøve den litt, så jeg kan sammenligne etterpå :)

Men men, det ordner seg!

skal du overta velte buret mitt?? til ramma altså!

jeg er snart klar for å ta det av igjen.

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tja, hvor mye skal du ha for den da? Må jo ha noe sånt iallfall så jeg får sandblåst under og sånn.

EDIT: Har sjekka ut Golfen litt mer nå, og der det er helt vått på innsuget kommer antakeligvis fra forgasseren. Det er jo en svart tetnings-sak der, denne er sprekt på siden og jeg tror det renner ut derfra. Trodde kanskje det var bensin, men det lukta ikke sånn? Hmmm...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hvor mye skal du ha for den da? Må jo ha noe sånt iallfall så jeg får sandblåst under og sånn.

EDIT: Har sjekka ut Golfen litt mer nå, og der det er helt vått på innsuget kommer antakeligvis fra forgasseren. Det er jo en svart tetnings-sak der, denne er sprekt på siden og jeg tror det renner ut derfra. Trodde kanskje det var bensin, men det lukta ikke sånn? Hmmm...

den er hjemmelaget og av brukbar kvalitet.. så den gis bort til en som har ett slik behov når jeg er ferdig med den. men må hentes..

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter litt nærmere undersøkelser viser det seg at motoren suger falsk luft, spytter bensin opp av forgasseren som samles fint oppi luftfilterboksen, samt går altfor dårlig, mulig den ikke går på alle sylindrene.

Med andre ord, ubrukelig.

Gidder ikke påkoste og bruke tid på den motoren og resten av bilen sånn som den står nå. Derfor begynner prosjektet i morgen snart!! :) hehe.

Mer om planer, og en egen prosjekttråd kommer seinere. For å holde det adskilt fra denne pre-prosjekt tråden. :)

Får hive ut litt bilder da... sånn vil den aldri se ut igjen.

Den ser litt trist ut der den står... :(

Men den har bedre ting i vente!! :)

DSC03234.jpg

DSC03232.jpg

DSC03231.jpg

Bare å begynne å demontere nå! sombrero

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Derfor begynner prosjektet i morgen snart!! :) hehe.

Mer om planer, og en egen prosjekttråd kommer seinere. For å holde det adskilt fra denne pre-prosjekt tråden. :)

Bare å begynne å demontere nå! sombrero

Jeg kan hjelpe til når jeg kommer i morra... I og med at jeg kommer så JÆVLIG tidlig :P... så har vi god tid på oss!... Får bare håpe at været er like bra som i dag!

FMW - Foreningen Mot Wonderbaum

Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nettopp, hehe :)

Er litt usikker på om jeg vil ha håndtak i hel-krom enda. Får se...

Får kjøpt de i krom uten Porsche på da, men Porsche deler er jo "lov" på Golf så det blir jo bare en liten (stor) bonus. Syns jeg i hvertfall.

Porsche / VW. Samme greia :)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porsche 944 iallfall, muligens noen fler. :)

Va snabb du var på att svara! Dax att börja leta efter 944or på skrotarna då :) Är det några speciella årsmodeller man ska leta efter, för jag tror att de 944or som jag har sett har saknat de kromade handtagen?

Det är en Caddy som ska få handtagen i så fall, för gammel-Golfen (83) jag kör har ju 4 dörrar och då blir det fler handtag att köpa :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider