Gå til innhold

kjøp av 91mod 525 24V

Ranger emnet

Cereal

Anbefalte innlegg

har vært på utkikk etter en e34 nå i lengre tid..har kommet frem til at det må bli en 24V..vil ha skinninteriør og bilen bør helst være svart. er også ett pluss at det følger med noen greie felger..

kom over denne bilen en dag Bmw525

litt flere bilder

er dette noe å satse på? noen som har kjennskap til bilen?

98- Subaru Impreza GT

x - 95- Volvo 850 T5

x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v

x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi

x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin E34.. Men, 'Ikke Angitt' Km stand er jo ikke noe bra tegn.. Enten er den gådd for mye.. Eller så er det byttet motor som er gådd 180.000km (sier selger), mens bilen er gådd 300.000km - Da bør man være forsiktig.. Jeg trur du heller skal finne en E34 som det ikke er fikla så mye med.. Det er vanskelig å finne, tru meg.. Prøvde i 6mnd'er..

Uansett, ta reg nr - gå til Biltilsynet, få liste over eiere, og ring tidligere eiere.. Da finner du ut en del om bilen.. :)

Lykke Til!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har snakket med han som eier bilen..bilen har gått 214000km..

når jeg spurte om prisantydning så sa han at han hadde tenkt seg ca 100 000,-

dette var uten 18" felger..er det mulig å få så mye for den bilen der? syntes det hørtes ganske mye ut..

har prøvd å finne en e34 i snart 1/2 år jeg også, vanskelig å finne ett skikkelig eksemplar.. vurderer faktisk å importere fra tyskland, noen som har kjennskap til dette?

98- Subaru Impreza GT

x - 95- Volvo 850 T5

x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v

x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi

x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også kikket lenge etter en bra E34, skal du importere, så blir det fort over 100.000kr, mye hk og vekt drar avgiftene høyt opp.. hvertfall når bilen ikke "koster noen ting" i tyskland... kjedelig at de få E34 som ruller er grisekjørt.. kan ikke folk være litt snille mot bilene sine? og ta vare på dem :S

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider