Gå til innhold

Pioneer Deh-P7600Mp Selges

Ranger emnet

AeRoX

Anbefalte innlegg

følger med fjernkontroll. Har ikke orginal embalasjen.. kviteriengen er jeg usikker på kor den ligge men om d er nødvendig skal jeg vel kunne finne den. har garantibeviset værtfall. Kjøpte den i usa så om den kviteringen er gyldig her vet ikke jeg men mulig.. ka felga du har da? 1700,- hmm må tenke litt på d først.. skal ha me ny spiller å trenge mest mulig penga så jeg kan kjøpe den fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

følger med fjernkontroll. Har ikke orginal embalasjen.. kviteriengen er jeg usikker på kor den ligge men om d er nødvendig skal jeg vel kunne finne den. har garantibeviset værtfall. Kjøpte den i usa så om den kviteringen er gyldig her vet ikke jeg men mulig.. ka felga du har da? 1700,- hmm må tenke litt på d først.. skal ha me ny spiller å trenge mest mulig penga så jeg kan kjøpe den fort.

oki. alltid kult å ha kvittering uansett :P

felgene er 14" og 4x100 (sitter på en golf 2)

har 2 sett. Det ene er 5eika og hvite og ser slik ut møkkete jah) :http://groups.msn.com/PerrysPlass/nyebilenmin.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=384

og de andre er flere eiker og ser slik ut :http://groups.msn.com/PerrysPlass/testbildertilcalibrano.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=374

uten dekk. pris pr sett er 1800kr eller bud.

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok.. skal se litt så sender jeg deg en pm så fort som mulig vist d ikke haster noe spess.

haster ikke noe spess nei :) kommer an på hvor mye penger du skal ha det hehe.... skulle helst hatt spillern igår...

Men har bestemt meg for å kjøpe en slik spiller så om du ikke selger den til hvemsomhelst så vil jeg gjerne være en av dine prioriterte kjøpere ;)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...