crxman Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 ah.. fjerne alt.. da blir det vel max trykk å det er 1,3.. å da ryker intercooleren... å jeg har ikke tenkt å bytte den med det første... hadde bare tenkt å få den fra 0.6 til 1.. å få no mere bensin inn... men det virker som om jeg må få folk til å gjøre det.. har lest ganske mange historier om disse motorene som går varme og dør.. å det tror jeg att jeg tar på sikt.. så jeg får se om jeg finner noen som har vært å pillt på sånne biler før.. syne dette virker useriøst...kjøp heller større turbo...blir billigere enn alle reprasjonene på de fjollete utsagnene..no offence..... :) Siter Vag???HAHA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimlings Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Lurte bare på om det er skiver bak på Rennå 5 GTT ? Siter X: Golf gti 16v Stjålet Kartleser på Golf 1 G60Turbo ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Racing your FWD is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... sånn skal vel den være!!!! Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Racing your FWD is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... sånn skal vel den være!!!! Racing your RWD is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... sånn skal vel den være!!!! Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Lurte bare på om det er skiver bak på Rennå 5 GTT ? jepp... skiver rundt om.. får tak i ok-kit på http://www.k-tecracing.com/ Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Det var et utsagn her som eg stussa litt på. "ved bare å stille opp turbotrykket og ikke bensin trykket så kan det føre til drlig smøring og rådebank, som fører til motor havari. Mvh Erik" Med for lite bensintrykk, og dermed for lite bensin vil luft/bensinblandinga bli for mager med resultat i ødelagte og eventuelt smelta stempel, for høye eksos temperaturer, selvanntening og skade på topp. Dårlig oljetrykk vil dermed føre til dårlig smøring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Hallo! Nå må du ikke ødelegge denne tråden med å komme med forklaringer som faktisk stemmer ahahahhaha Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Racing your RWD is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... sånn skal vel den være!!!! gi meg en god grunn til det a :D Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 cherry gtt tåler 1-1.2bars trykk.. :D orginalt =) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Racing your RWD is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... sånn skal vel den være!!!! Og du har aldri lurt på hvorfor superbiler, F1-biler osv bruker RWD.. "Let's get retarded in here!" Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg