HiiP Skrevet Januar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2003 Hva faen gjør dere når dere er forkjøla/syke???? "Går snart på veggen" Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2003 tar en 3 dagers fra jobben..leier filmer...kjøper inn potetgull og dip...1 kasse cola. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Januar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2003 Prøver å holde meg mest mulig i senga. Ser mye filmer. :D Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Januar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2003 Originally posted by Håkon A tar en 3 dagers fra jobben..leier filmer...kjøper inn potetgull og dip...1 kasse cola. Hva med å laste ned svcd'er fra nettet å brenne ut og se på i dvd-spiller da? Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2003 ok...egentlig så tar jeg 3 dagers fordi jeg har noe annet å gjøre en å jobbe...men ikke si det til noen...høhø :D tar meg 10min og få leid en film..tar tid og downe...å så er kvaliteten god...jeg er ikke såååå geek Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wang911 Skrevet Januar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2003 http://www.flashface.flashmaster.ru/ Siter "Real cars are designed to carry only two people - anything else is just a bus" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Januar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2003 Originally posted by Håkon A ok...egentlig så tar jeg 3 dagers fordi jeg har noe annet å gjøre en å jobbe...men ikke si det til noen...høhø :D tar meg 10min og få leid en film..tar tid og downe...å så er kvaliteten god...jeg er ikke såååå geek ja .. du bor i et litt mer urbant strøk ... bruker over 5 min å kjøre! for å få leid film her.... Og de har jo ikke de nyeste tittlene. Alt som har blitt vist på kino'n her er uaktuelt å se, derfor må det være av de nyeste :P Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Januar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2003 Originally posted by HiiP Hva faen gjør dere når dere er forkjøla/syke???? "Går snart på veggen" Føler med deg! har influensa og er godt forkjølet jeg oxo:( Ting jeg gjør er f.eks: Hører på musikk, ser film og hoster og harker. Hjemmelagd GRØNNSAKS SUPPE er et gammelt triks for å bli kvitt forkjølese...Funket på meg..det Renser opp og masse greier.. MR LEE nudler funker bra oxo..drikk kaffi,te osv. Ellers er det bare å håpe på det beste.Bli frisk:) God Bedring:) Lars Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet Januar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2003 Lakserolje hjelper, etter et glass er det ikke en kjeft som tar sjansen på å hoste. Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4 Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Originally posted by Bjørn Vidar Pedersen Lakserolje hjelper, etter et glass er det ikke en kjeft som tar sjansen på å hoste. lol lol :idea: Siter S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2003 Kjekt å spille litt PS2 oxo... :) Runde Vice City eller noe.... :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Låser døra, pakker meg inn i ei dyne og Quaker til hjernen føles ut som gele. Så sover jeg, spiser, quaker, sover spiser, quaker. Dusjer muligens. Også gjenta prosessen neste dag. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
agjell Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Originally posted by CrZy_T Hva med å laste ned svcd'er fra nettet å brenne ut og se på i dvd-spiller da? Nei det er det ingen som gjør, det er nemlig ikke lovlig ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Originally posted by agjell Nei det er det ingen som gjør, det er nemlig ikke lovlig ;) Er ikke lov å kjøre i 90 i 80-sona heller, men det betyr ikke at folk gjør det :D svcd'er er en perfekt måte å finne ut om det er verdt å laste ned filmen på dvd-r eller å kjøpe filmen :D Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Originally posted by Lars MR LEE nudler funker bra oxo..drikk kaffi,te osv. n00dles hjelper mot alt :D Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg