agjell Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Originally posted by CrZy_T Er ikke lov å kjøre i 90 i 80-sona heller, men det betyr ikke at folk gjør det :D svcd'er er en perfekt måte å finne ut om det er verdt å laste ned filmen på dvd-r eller å kjøpe filmen :D Jeg for min del foretrekker DivX/XviD, men vi er alle forskjellige :) Jeg har forresten aldri kjørt i 90 i 80-sona heller ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvis Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 så flink du er da.... det hjelper men en 96 fyll..spriten dreper på en måte alle basse lussene... Siter If I can't take it with me to heaven, I'm going drive it strait to HELL.... Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil) Kadett C -77 prosjekt X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil) X-'75 volvo 240 ->VOLVO<- (verdens raskeste landbruks maskin!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Januar 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2003 Originally posted by elvis så flink du er da.... det hjelper men en 96 fyll..spriten dreper på en måte alle basse lussene... Behøver ikke å drekke seg full, bare et par stramme kaffedoktorer. Men det hjelper ikke så mye når du først har blitt sjuk, er best i det du blir sjuk. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg