endorfun Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Her om dagen merket jeg at en Smart fourtwo stod og yppet mens jeg ventet på grønt lys. Jeg hadde akkurat kjørt strekningen motsatt vei, og det var lite folk og biler, så jeg regnet med at det ikke utgjorde noen særlig fare om jeg ble med på morroa. Trodde vel egentlig ikke at farten kom til å bli så veldig høy heller før smarten forsvant i speilet :rolleyes: Så overraskelsen ble desto større når lyset ble grønt og den lille smarten forsvant med et ptsshhh uhhmmwhat? Noen som har sett den før? det gikk litt bedre i neste lyskryss da ;) Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 De kommer vell med turbo noen av de.. Meeenne... så du boltsirkelen? :D Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 sorry, jeg var nok litt for overrasket over dumpventilen til å tenke over boltsirkelen, hehe. Men noe som ikke kommer så godt fram på bildet er AMG-logoen på bakluka :D den hadde sånn ekstra "støtfanger" foran også. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Brabus lager faktisk noen smart-biler.. men hvis du ser på bildet ditt så ser du boltplasseringen.. 3x100? hehe Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 hvis du ser på bildet ditt så ser du boltplasseringen.. 3x100? hehe jeg klarer ikke se det..men hva betyr det, bortsett fra at det er vanskelig å få tak i kule felger?? Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Det betyr jo ikke no spess egentlig.. Men jeg har ikke sett non andre biler som fester hjula med 3 bolter.. Edit: Skriveleif, det skulle stå 3 bolter, ikke 2 :) Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rydin Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Det betyr jo ikke no spess egentlig.. Men jeg har ikke sett non andre biler som fester hjula med 2 bolter.. Det er jo 3 bolter der. Noen Peugeot 106 har også 3 bolter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 haha, dump på en Smart! Så genialt! :D Det der likte jeg!! ;) Veier jo sikkert 100kg den bilen der? :P Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 vi har slike smart fortwo (modellen heter det) på jobben min, de leveres med turbo og 60hk, bilen veier ikke mer enn 630kg hvis jeg ikke husker helt feil, toppfarten er på snaue 130kmh! den du har tatt bilde av er en smart brabus 1001, den har turbo og yter ca 120hk og 160nm!!! de går helt greit, Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 og så har den sinnsykt mye bedre veigrep enn bilen min!! :D hvor mye koster en sånn bola gokart med tak da? smart brabus = 5.25kg/hk vectra = 9.82kg/hk ikke rart den lurte meg! Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Jeg fant den på motorbørsen :D Norges raskeste smart er til salgs i følge annonsen. Jeg skal ikke krangle på det ;) Ser at den har fått litt flere dekaler som ikke var på da jeg tok bilde. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpinelexus Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 hehe prøve kjørte denne for noen uker sider og jeg lo meg nesten i hjel. ble ganske overrasket over hvor rask den var. i denne bilen skal det være byttet turbo+noen modifikasjoener så motoren skal yte overkant av 100 hk. ikke rart den er morsom da!! eiern sa også at han kanskje skulle kjøpe en til men med større motor og da gikk det enda bedre. eneste som er synd er at den bruker litt tid på og gire!! Siter Lexus is 200 X 00 Ford (Lumma) Focus http://www.cardomain.com/memberpage/448515 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 tror den billigste med turbo og 60hk begynner på 105000kr, da uten turteller eller klokke! Doh lol Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 eneste som er synd er at den bruker litt tid på og gire!! det kan stemme det, men til gjengjeld så du ut som du kan dra den ganske langt ut på gira! Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TTgutt Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 vi har slike smart fortwo (modellen heter det) på jobben min, de leveres med turbo og 60hk, bilen veier ikke mer enn 630kg hvis jeg ikke husker helt feil, toppfarten er på snaue 130kmh! den du har tatt bilde av er en smart brabus 1001, den har turbo og yter ca 120hk og 160nm!!! de går helt greit, Vel det skal sies at denne lille røde smarten er min, og den er jo ikke helt original med tanke på motor, en litt større turbo og diverse.... men når det gjelder toppfart har jeg prestert 187km/t på M1 (motorvei gjennom UK) sperren er selvfølgelig fjernet, og ettersom speedometeret stopper på 140, fikk jeg målingen på navigasjon systemet, og det skal jo være ganske nøyaktig.... Det var litt av en opplevelse med 145/55/15" dekk foran.....hehe Peik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg