Gå til innhold

MjøsCruise 2005?

Ranger emnet

bmw-styling

Anbefalte innlegg

Det var jo et MjøsCruise (Mjøsa rundt) i mai i fjor. Litt tynn kolonne, men greit oppmøte både på Hamar og Lillehammer. På Gjøvik ble kolonna splittet før returen til Oslo.

Er det noen som er interessert i å satse på noe slikt i mai igjen?

ahh.. stemmer det.

Var jo så tragisk dårlig oppmøte. Var en tur på lillehammer da folket kom dit. Men var jo ikke noe å skryte av i det hele tatt.

Får da håpe at det blir bedre i 2005.

Med planlegging allerede nå så bør det ikke være vanskelig å få til noe som er bedre enn i fjor. ;)

Count me in.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.

Jeg er nok med i år også.

Så: Hvem, hva, hvor, når?

Regner egentlig med at interessen er stor.

Den var jo faktisk det i fjor også. Men det er dessverre slik at de aller fleste bare har det i kjeften. Da det kommer til stykke så blir det ikke engang halvparten av det man først trodde.. som i fjor.

MEN... må bare tenke positivt når man skal planlegge slike ting.

Vårcruising i Mai høres helt topp ut det. Fin start på sommern. :D

Må da være mer folk med synspunkter her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å rulle hjulene i gang her; hvilken dag passer best? Lørdag eller søndag? Det er mange helligdager (les:fridager) i mai, så det bør være muligheter for å fikse noe. Været var med oss i fjor, men er det noen som husker hvilken dato MjøsCruise ble arrangert i fjor? Det trenger ikke nødvnedigvis å bli like fint vær i år, men ifølge metreologene skal det varme været og sommeren komme tidligere i 2005 enn i 2004.

Jeg stemmer for lørdag 7. mai eller søndag 8. mai.

Turid Laila, Pondus og Jokke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med men kom da helst litt mer konkret ang avreise sted,oppmøte,kjørerute osv...

Er gøy og høre at det er flere som ønsker å "cruise" litt rundt omkring i mjøsområdet.

Og ja jeg stemmer helst for en lørdag selv og med evt et felles samle punkt med parkering så vi og andre folk kan beskue bilene og vi evt kan spise litt mat evt is på en varm solskinnsdag sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjorårets cruise var en fjasko, med unntak av de som møtte opp på Hamar (30-40 biler). Til og med arrangørene møtte ikke opp! Derfor prøvde et par av oss å dele ut et reiseopplegg i form av en håndfull flyers (printet ut fra et annet diskusjonsforum) på turen som noen hadde mekket på forhånd, men det var dessverre ikke nok til alle. Var vel derfor det ble tynt i rekkene etterhvert også.

De eneste som fullførte turen i samlet flokk fra Oslo og Mjøsa rundt, var usle to biler! Blir det ikke flere biler i år, må jeg revurdere den Shell-ostepølsa på Gran... :rolleyes:

Turid Laila, Pondus og Jokke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjorårets cruise var en fjasko, med unntak av de som møtte opp på Hamar (30-40 biler). Til og med arrangørene møtte ikke opp! Derfor prøvde et par av oss å dele ut et reiseopplegg i form av en håndfull flyers (printet ut fra et annet diskusjonsforum) på turen som noen hadde mekket på forhånd, men det var dessverre ikke nok til alle. Var vel derfor det ble tynt i rekkene etterhvert også.

De eneste som fullførte turen i samlet flokk fra Oslo og Mjøsa rundt, var usle to biler! Blir det ikke flere biler i år, må jeg revurdere den Shell-ostepølsa på Gran... :rolleyes:

hvordan var ruta i fjor da, start/stoppsted?

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider