Gå til innhold

MjøsCruise 2005?

Ranger emnet

bmw-styling

Anbefalte innlegg

hvordan var ruta i fjor da, start/stoppsted?

I fjor startet vi (6 biler bl.a. Evo VI TME, E36 M3, Sierra Cosworth) på Olavsgaard (Quality Hotel i Skedsmo), reiste videre til Hamar for å stille ut bilene i 30-45 min. ved Vikingskipet. Deretter dro kolonna videre til Strandtorget på Lillehammer hvor noen av oss spiste på McDonald's og stilte ut bilene 1-2 timer. Etterpå reiste vi videre til Gjøvik for å stille ut bilene ca. 30 min. ved Plantasjen. Derfra og til Oslo ble det ulike småstopp underveis, bl.a. på Gran på Hadeland osv.

Turid Laila, Pondus og Jokke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe!! er det bare og melle seg inn i lista her eller!!?:D

har tenkt på mjøsa rundt jeg og!! :peace:

har ikke vært med på det før men det høres jo kjempe gøy ut!

hvis jeg skal kjøre bil så må det bli med en svær stygg øvelses-L bakpå bilen!

hoho

latterlig.

men sånn er det å ikke være fylt 18 enda! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Ja, hvis det blir noe av da...

Hvis folk planlegger, setter en dato for avreise tid og sted så hvorfor skal ikke dette bli noe av?

Det er jungeltelegrafen og forumet som vil hjelpe oss her.

Lag en ny tråd med en poll og spør hvor mange som er intr.

Har vi ikke noe tro på dette så blir det en like stor fiasko som i fjor.

Dette blir jo kult! Kjøre mjøsa rundt med kule biler på en lang lang kolonne.

Folk glaner og kommer og ser på bilene der vi har stopp.

Tror dette kan bli bra jeg hvis det er noen som orker å ta i et tak. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må selvsagt ha tro på det, og jeg blir gjerne med på et opplegg. Spørsmålet er jo om noen stiller opp når det først kommer til stykke.

Først og fremst er jeg interessert i en oversikt over hvem som blir med fra Oslo og omegn, for det frister ikke å kjøre helt alene herfra.

P.S. rakriste, blir du med i år også?

Turid Laila, Pondus og Jokke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nu er sommer felga og stylinga på plass så mangler bare litt små plukk og siste finpuss.

Er det noen som har tenkt på når dette evt skal skje eller? Stig,hva tror du? kanskje vi kunne funnet tid,sted,avreise,hvem osv siden vi bor her i området??

Tja.. vet ikke hva som er en fin dato for dette her jeg.

Bør vel vente til det er litt varmere i været og mer folk ute i gatene? ;) :titties:

Slutten av april eller starten av Mai?

Sett opp en ny tråd med en poll. Se om interessen er stor.

Finn dato - Sett opp ny tråd med poll ....

Lettere for folk å si fra om dem helt sikkert blir med når dem har en reèl dato å forholde seg til vil jeg tro. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men må finne tid,sted og rute først da.

Får sikkert med mange fra lillehammer og slikt,mange ivrige der da.

Ja må finne avreise tid og sted. Men det må vi nesten få noe hjelp av oslo folk til siden det sikkert er der kolonnen starter. Som i fjor.

Lillehammer folk ivrige sier du? Da må det ha skjedd noe nytt.... hehe.. :D :rolleyes: babyhmm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja må finne avreise tid og sted. Men det må vi nesten få noe hjelp av oslo folk til siden det sikkert er der kolonnen starter. Som i fjor.

Lillehammer folk ivrige sier du? Da må det ha skjedd noe nytt.... hehe.. :D :rolleyes: babyhmm?

Da bare prater vi med FH motorsport,(hvem nå enn det er),så kan han være kontakt person der nede og finne ut hva og hvor de der nede vil møtes osv..

Hvertfall et par med VW der oppe som er ivrige på tur,pluss noen jenter som venter på lappen,trenger ikke nevne navn men .. hehe..

klare du lage POLL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider