Dawg Dee-Lux Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Hei alle sammen Nå har jeg fått noen timer med fred og ro, og vips så er det mulig for dere å rate hverandres biler i depoet. Depoet, det finner dere her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Glis eller gris? Hahaha, bilen din er sjikkelig "gris" azz ;):P Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Februar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Glis eller gris? Hahaha, bilen din er sjikkelig "gris" azz ;):P He he, og jeg som ikke engang har bil lengre :( Forøvrig ser jeg at det er endel synding med bilder i depoet, mange som mangler, attpåtil gliset til Pudding er borte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 He he, og jeg som ikke engang har bil lengre :( Forøvrig ser jeg at det er endel synding med bilder i depoet, mange som mangler, attpåtil gliset til Pudding er borte. Mange? Syns nesten ingen har bilde, hva er vitsen da? Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 ------ Edit ------ Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Mars 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Mange? Syns nesten ingen har bilde, hva er vitsen da? Jeg kommer fram til at det er 198 (20 sider) biler i depoet som har bilder, klikk på bilde kolonnen så får du alle med bilde først, eller sist om du trykker på kolonnen en gang til. Akkurat nå er det 666 biler i depoet Devil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg